• bofinkarna

Hur länge väntade ni med bröllop från förlovningen?! :)

Hade bara en liten tanke.. Vore rolig att höra hur lång tid ni har mellan förlovningen och själva bröllopet :) Kan inte göra "undersökningar" så vi tar det så här istället :)

• Svar på tråden Hur länge väntade ni med bröllop från förlovningen?! :)
  • pallesj

Fler som inte planerat så länge, hi hi Säger som du tycker 5 månader e länge att vänta särskilt som jag va fördig med allt första veckan

Sanfor skrev 2008-03-28 09:29:29 följande:
    Förlovade oss 9/2-08 och gifter oss 27/9-08 dvs 7,5 mån(När jag väl fått en idé ser jag till att genomföra den snabbt ;))
  • The Bumblebee

3½ år - 2 barn emellan och m2b friade i höstas. När vi förlovade oss tänkte vi inte så mycket på bröllop. I knasig ordning och "helt fel" enligt vissa - men för oss funkar det ändå!

• Sanfor

Pallesj: Precis. Vi hade likaväl kunnat gifta oss i början av augusti, men det fanns inga lediga lokaler som vi tyckte om då..

• pallesj

Ja det gäller ju att det finns ledigt när man vill, Tycker bara jag går runt nu med allt för att ha nåt att göra, risk finns ju att jag planerar och köper till 10 bröllop hahahaha.

Sanfor skrev 2008-03-28 09:33:18 följande:
    Pallesj: Precis. Vi hade likaväl kunnat gifta oss i början av augusti, men det fanns inga lediga lokaler som vi tyckte om då..
  • niklasbivandefru

hmm 9 månader , vi gifter oss på våran 1 års dag :)

• nicenettis

det kommer bli 6 år för oss

• JohannaTotte

Frieriet och förlovningen kom 2/3-08 och bröllopet kommer att äga rum 4/10-08. Så 7 månader! Det är ganska snabbt jobbat, men jag har alltid sagt att jag ska gifta mig inom ett år!:)

• pallesj

Ni tar det också rätt fort, vi har precis vart tillsammans 1 år och många tycker det är för tidigt men det gör inte vi.

niklasbivandefru skrev 2008-03-28 09:37:56 följande:
    hmm 9 månader , vi gifter oss på våran 1 års dag :)
Svar på tråden Hur länge väntade ni med bröllop från förlovningen?! :)