• Lövings

Vad jobbar ni som?

Vad jobbar ni som?
    Vad studerar ni till?
    Vad VILL ni jobba som?

• Svar på tråden Vad jobbar ni som?
  • Waersta

Jag jobbar som receptionist och som säljare för me&i.
    Jag vill inte plugga..

MEN jag skulle vilja försörja mig på konferanser, åka runt som talare. Fullsatt Globen, my dream!

• chickpea

Jag är lärare, undervisar i svenska årskurs 1-8. Jätteutmanande och jättekul! Kommer nog vilja vara klasslärare med tiden däremot.

Waresta: Vad vill du tala om? Antar att du har tänkt ut något eftersom du vill stå framför ett fullsatt Globen!

• Waersta

Njaa.. jag vet faktiskt inte.. visste jag det så skulle jag redan vara ute och syssla med det. Jag går faktiskt en utbildning nu, coachning, ska bli bättre på att coacha mina säljare. Det är superkul, men han som föreläser om det är kanonduktig.. så bra som jag också skulle vilja vara på att prata.

Shit.. minns hur jobbig jag var i högstadiet.

chickpea skrev 2008-03-28 10:52:23 följande:
    Jag är lärare, undervisar i svenska årskurs 1-8. Jätteutmanande och jättekul! Kommer nog vilja vara klasslärare med tiden däremot.Waresta: Vad vill du tala om? Antar att du har tänkt ut något eftersom du vill stå framför ett fullsatt Globen!
  • Joji

Jag är socionom, arbetar som skolkurator.

Jag läser även vidare för att bli Familjeterapeut, vill ha eget i framtiden.

• Lövings

Själv studerar jag omvårdnad och vill bli läkare eller djursjukvåradre eller vetrinär..
    Helst djursjukvårdare men det är 2 år i skara och vi har precis köpt ett hus i Linköping=(=(=(

• Pumpkin
    Vad jobbar ni som?
    Handläggare på kundtjänst.

Vad studerar ni till?
    Inget just nu, men ska börja till hösten eller våren. Då blir det beteendevetare eller personalvetare.

Vad VILL ni jobba som?
    Personalchef, rekryterare eller liknande.
  • ohlala

jag jobbar som teamleader inom försäljning men drömmen är att jobba med design eller som jurist.