Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

50-tals bröllop

då hakar ju jag på då ;)

• SweetSun

jo kan ju tipsa om www.daddyos.com om du ska ha rockabillyklänning, men den sajten kanske du har koll på? Finns ju en del svenska också, men tror det blir billigare om man beställer direkt från USA..

• SweetSun

usch bukett ja.. jag vet inte alls vad jag ska ha.. blir väl traditionellt med rosor antar jag.. det var väl vanligast då..

• SweetSun

*nu sitter bilden i galleriet *

• SweetSun

vi kommer iaf att åka våran chevrolet -59 på den stora dagen =P

• SweetSun

härligt med storband! skulle vara häftigt, men vi blir inte så många, om alla kommer kanske 40 pers. Vi ska också ta det borgerligt..

ja jag ska lägga ut bild på bilen lite senare... grejen är att det är hemligt för hans familj ca 6 veckor till , och jag vill ju inte undanröja alla tvivel, ifall det är nån han känner här inne ;)

• SweetSun

vad har ni för planer på dekorationer i festlokal? Jag är lite rådvill där..har massa ideer, men vet inte vad jag ska gå på..

• SweetSun

jag funderar på att ha mina inbjudningskort i svart papper med vita prickar,med ett rosa band, och låta det gå igen i dekoration på festen.. hur låter det? Eller ska man vara mer "noga" och ha färgerna som jag har tex på klänningen..?

Svar på tråden 50-tals bröllop