Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

50-tals bröllop

hm.. ja kanske att rosa papper med svarta prickar går bättre ihop med klänningen.. men så tänker jag "ääääh, ska det va så noga!?" hehe men jag har ju tid att bestämma mig! vi ska ha litet och intimt men endå planerar jag över ett år i förväg, hihi

• SweetSun

Ironyrd; låter toppen! När ska ni gifta er då?

Vi ska nog också ha svart/vit och rosa ;)

• SweetSun

är det nån som gjort nåt mer i sin planering? lite tyst här ;)

• SweetSun

tack för tipset jag har nog inte vart inne på den sidan!

• SweetSun

Ullrika! Va fint det låter! Underbart med porslinet, dansbanan och allt!

Jag längtar till det har gått lite mer tid så man kan börja planera mer konkret, som du säger.

• SweetSun

Turboplingen, har de drive in så? Låter skoj iaf =P

• SweetSun

usch och ve å fasa... jag fick en galen ide... dvs att sjunga själv för min m2b... kan man göra det utan att skämmas..?
    Isåfall på festen tänkte jag...

vad sägs om denna;

• SweetSun

nä, men efter några glas bubbel kanske..? jag har inte nes sjungit karaoke i mitt liv, vet inte hur jag skulle klara av detta heller.. men iden finns ju där endå ;)

• SweetSun

haha nä det är klart eg inte jag heller ;) får ta mig nåtgra glas cider och sen ösa på ;)

Ja man måste ju testa å spela in sig först så det inte blir så här;

Hahahaha!

• SweetSun

har övergett sången ;) haha var bara en tokig ide =P men nån överraskning ska det bli, men vet inte vad än..

• SweetSun

men ullrika, vad har ni för budget? Vad skulle ni kunna tänka er för summa för ett band? det finns ju i alla klasser...

• SweetSun

ok, ja ska det bara vara nån tusenlapp, kanske man ska känna nån i bandet, då brukar det bli lite lättare att betala dem i mat och dricka ;) Men har ni kollar runt i området, på typ tremannaband?

• SweetSun

aaah oki.. ja det är svårt ibland med kontakter.. :( Men Bra musik på datorn är super det med ;) Så ska vi ha också! Men min mamma är lite lurig och säger att hon kanske ordnat nåt, hehe. Så man vet aldrig ;)

• SweetSun

hallå där! hur går det för er? kommit nåt längre? *nyfiken*

• SweetSun

hej på er! Hur går det i värmen? Hur går planerandet?

Jag funderar på det här med bröllopsdansen (vals eller tryckare, eller kanske nåt annat?) Vad ska ni har för låt? Har ni funderat nåt på det?

• SweetSun

hihi jo man får väl ta "typiska" bilder för temat. Vi har infomerat vår fotograf att vi vill ha 50's stuk på bilderna. vi ska fotas med bilen och lite sånt.. ska komma ihåg att köpa lite klubbor då

• SweetSun

Turbplingen; jo klart det ska bli rocknroll hela kvällen lång , men ska ni ha nån speciell låt som ni ska ha som "bröllopsdans" eller struntar ni i det?

Svar på tråden 50-tals bröllop