Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Perfekt! Då bokar jag in det i min kalender nu
Perfekt! Då bokar jag in det i min kalender nu
Embo81
Helt ok för min del. Jag slutar 17.30 och kan vara i stan 17.45 tidigast typ...
Jag får bara en massa väntetid annars eftersom jag inte hinner åka hem emellan, så jag träffas gärna tidigare, om du vill. De som kan, kan ju komma in lite tidigare så hinner du oxå vara med Sen är det ju inget som säger att vi inte kan sitta kvar till låååånngt senare
Perfekt Embo81
då ändrar jag i kalendern
I min står det (fick ej plats med mer än 12 tecken inkl mellanslag osv så det blir INTE mycket som kan stå när man har diamanter runt halva ringen, då är det ju hål i guldet under varje diamant så det är bara nederdelen av ringen som går att skriva i) D.G 19/7-08
Skittrist, haha...
I Daniels ring står det Anja 19/7-08 I nöd och lust (för att det verkligen speglar vårt liv tillsammans so far)
Embo81
Var det du som berättade om en billig fotograf?
Vi har bestämt oss för att vi verkligen vill och MÅSTE ha fotograf. Skulle bli så besviken om vi inte hade vackra foton att hjälpa oss minnas dagen, foton där man ser riktigt vacker ut, konstnärliga foton lixom
Skulle du vilja berätta för mig i min inbox gärna vad ni får och till vilket pris och hur jag kommer i kontakt. Har dom någon hemsida så vill jag HEMSKT gärna veta det oxå
jättegulligt om du vill hjälpa mig!
(om det inte var du som berättade om den billiga fotografen utan någon annan känner igen sig så vill jag såklart att den personen svarar )
Labbråttan, shiiit vad jag längtar att kunna få strutta runt i min klänning *asg*
FAst det krävs lite för mkt jobb för mig att lyckas med det (måste ju ha hjälp m korsett och DAniel får inte se klänningen så jag ska inte förvara den hemma utan hos min toastmistress )
Jag lär hänga hos henne mer än vanligt
Mina skor är underbart sköna... jag går oxå i dem så ofta jag kan. Brukar ha ringen på mig ibland oxå
Fysio, det där m brännan är ett jä..la projekt!!
Min bränna tar ju formen utav halslinningen på tröjan, som en djupare rund urringning, SNYGGT! not!!!
hohooho kommunalsolbränna *asg* vilket underbart uttryck
Jag kommer... Är nog där runt 17.50 skulle jag tro! Något sånt! Senast 18 iallafall...
Sedan ska jag hämta sonen som uppträder med sin klass på stadshallen (hade jag HELT glömt) kl.19 så han får komma med och fika sen, han lär vara vrålhungrig. Men han är ju 8 år och inte en liten unge som stör hela tiden Hoppas att det är ok?
Jag vill ju ej behöva gå hem redan kl.19!!! Har sagt t DAniel att jag inte lär vara hemma innan 21 så jag hoppas vi tänker sitta ett tag, hehe... Kanske t.om ett glas vin
För visst har dom såna rättigheter på gräddhyllan??? Är ju en restaurang!
Ja men gör det! Hur gammal var nu Kevin?