Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

labbråttan, fniss...

näää min cheesecake funkar ju tyvärr inte, fniss...

den ska vara i frysen i 6 timmar hehe

Är sån där frusen cheesecake, sååååå god!

Men man kunde göra en hederlig skånsk äppelkaka m vaniljsås eller vaniljglass... finns det egentligen nåt godare.

Din mamma kanske har nåt gött recept på det

• Anja 19 juli 2008

Hmmm jag röstar (även om pavlova låter suuupergott) på knäckig äppelkaka som man lätt kan äta hela själv... shit jag ÄLSKAR äppelkaka...

Eller så kör vi BÅDE OCH, efterättsbuffé, hehe... varför inte lixom... det är vår EGEN MÖHIPPA och alla skiter i sina dieter dagen till ära

Embo81

tycker ditt förslag o m bib låter toppen. Eller är det någon som känner att de vill dricka ett speciellt vin eller ha egna flaskor?

• Anja 19 juli 2008

PERFEKT fröken planera. gör det för sjutton, är ju såååå drygt att stå o skala, samtidigt som de färdigskalade i affären är sååå äckliga, smaklösa

Tina75

välkommen...
    Vi ska ha mendehlssons som ingångsmarsch, Jag älskar den, den bygger upp en sån förväntan, t skillnad från wagners, jag får gåshud av den och b lir helt bubblig som champagne inuti så den var självklar...

utgång vill vi ha nåt lite mer personligt men vi kan inte komma på vilken låt som kan passa.

• Anja 19 juli 2008

Flamora

Kan inte DU bestämma det ÅT honom, och se till att välja en annan lördag Eller iallafall tala om för honom att DEN helgen finns det något annat du väldigt gärna vill göra!

• Anja 19 juli 2008

Hmmm Embo81, det låter som att du har tullat lite på nattvardsvinet

hehe

• Anja 19 juli 2008

Flamora

gött Vettig m2b du har

• Anja 19 juli 2008

Tycker att italiensk kycklingpasta och pestobullar låter ljuvligt. Jag är HUNGRIG. (cambridge) *asg*

• Anja 19 juli 2008

Tina75

ja visst är dom söta

jag köpte dem på www.4baby4us.se

Jag ska göra min uppsättning på tokyo makeover. Vet inte alls om de är bra, men jag kände verkligen att det klickade rätt med frisörskan, skitgullig tjej som hette Frida. Ska även göra fransförlängning, naglar o make-up där

• Anja 19 juli 2008

hmm tina, jag var inne på den inatt... ska kolla om jag skrivit rätt här... f..n vad konstigt!!!

• Anja 19 juli 2008

men shit det är ju skitskumt! Men det stämmer. Det ÄR rätt adress... skulle dock tro att det där bara är tillfälligt och att dom fixar till det mkt snabbt.

jag fick ju mina grejor från dom igår och är supernöjd!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4