Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Ja, tänkt om vi ffa hade varit 17, då hade vi ju inte kunnat planera bröllop för fullt!

• Embo81

Grundskolan i Kävlinge och gymn i lund på vipan

• Embo81

Gabby: Ska bli intressant att höra vad ni tycker om valskursen, vi är anmälda som 1a reserv till den 28/6 (tror jag det var) och garanterade plats 14/6

Kan vi inte bara bestämma var vi ska äta, ganska mycket velande fram och tillbaks! Förslag som kommit upp är fellini, italia, glorias och stortorget.

Anja: "Nu försvinner jag ett litet tag..." fan över en timme sedan -imponerande! *asg*

• Embo81

Skitbra tjejer att ni har fixat och grejat!

Anne: Är inte alls avis på dig! Ha en supertrevlig helg!

Anja: usch vad tråkigt att det inte går ihop sig. Det måste ju finnas något ni kan dra ner på, eller?!

• Embo81

Gabbi: Intressant att höra hur valskursen fungerar. Synd bara att man inte kan träna i sina supersnygga bröllopsskor (du vet dem som är ruggigt lika dina ). Det där med att byta danspartner stör mig inte så mycket, klart att det säkert är lite spänt i början, jajaja..

Dax att byta om till bikini och ut och lapa sol!

• Embo81

Anne! Bion är på TORSDAG denna veckan...

Däremot är jag lite förvirrad över var vi ska äta...orkade inte riktigt läsa alla inläggen. Blev det glorias iaf?

AnneiLund skrev 2008-06-03 15:50:14 följande:
    NÄR är bion, vilken dag?Jag hänger inte med!Hjärnan har tagit semester redan....
  • Embo81

Eventuellt hoppar jag över bion, men boka en biljett till mig, det är ju inte bindande!

• Embo81

Idag åkte jag och M tåget tillsammans (väldigt sällan vi åker samma tåg) när vi står på perrongen hamnar jag en liten bit bredvid M, jag står och håller på med något i väskan (så det uppfattas nog inte som om vi liksom hänger ihop). När jag kollar upp från det jag håller på med kommer värsta latino-donnan i storlek 34, med långa mörka svallande håret och dovhjorts-ögonen iklädd en minimal kjol fram till M och ger honom en av sina två medtagna tidningar och börjar prata. Hon frågar inte om han vill ha den, utan bara ge den till honom, känns som om det inte var första morgonen hon hade tagit tidning till honom. Jag ansluter till "sällskapet" och M börjar genast med vissa saker som han gör när han blir lite stressad/känner sig obekväm. Han presenterar henne för mig (inte tvärtom). Hon säger då att hon och M brukar åka tillsamman (vilket jag redan fattat med tidningen). Undrar såååååå varför M aldrig nämnt något om henne?! Så det jag ville komma fram till var att jag tänker spana duktigt på torsdag!

• Embo81

Tack för alla uppmuntrande kommentarer! E inte orolig så, snarare så att jag stör mig för att han inte sagt något. Hon hade ju hört såååååååå mycket om bröllopet. Sen fick hon trippa iväg på sina små 9 cm klackar.. Enligt M hade han bara träffat henne någon enstaka gång, nästan så sällan att han inte vissssttttee näääärrr senaste gången var, men ändå visste hon masssssor om bröllopet ???? Jaja, det blir nog bra!

Hoppar bion, men kommer till glorias!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4