Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
En till som hittat hit! Tack tack!
En till som hittat hit! Tack tack!
Åååå... en annan lundabrud som oxå ska gifta sig den 23 augusti! Vilken kyrka?
a wife to be skrev 2008-03-28 15:20:41 följande:
Anne!
Vi ska köpa våra ringar på Chrissis, de gjorde även vår förlovningsringar. Vad är det för ring du har spanat in? *nyfiken!*
Anne
Vi ska oxå göra om våra förlovningsringar. Den ringen jag har tänkt mig finns i mitt galleri. Skulle jag köpa ringen från engelbrekt skulle den gå på 12000, men här behöver vi bara betala hälften. Nix, vi var inte där i lördags, var det något speciellt då?
TJOHOOOO! Min klänning har kommit!
Gabby
Nä, har inte satt inte om mathias skulle få för sig att kolla i galleriet. Kolla på www.nixa.se bröllop, klänningar med släp, andra raden andra klänningen. Ska in och prova i veckan,s en ska den nog sys in lite, är såklart mitt emellan två storlekar. 36an gick inte att knäppa uppe vid skulderbladen och 38 sitter lite löst..
Läste att ni hade haft inbrott skittråkigt. Mina föräldra hade inbrott i helgen, med vi satt óch planerade bröllopet som mest..
De hade inte förstört något, öppnat lådorna lite fin, vält någon hög med tidnigar så det var inte rotat runt. Någon ringde till polisen i samma sekund som de krossade rutan så de hann inte så röja runt så mycket. Men tyvärr kom de undan, troligtvis några småungar, de lämnde ju avtryck efter sig, så de lär väl ta dem.
Fröken Planera skrev 2008-03-31 19:54:35 följande:
Den är oxå jättefin, stilren! När får du din? Blev så förvånad att de ringde dag, de sa att det skulle ta 14 veckor och den kom efter en månad! Imorgon blir det en tur till kvinnligt under och sen till affären...hihi! Nu pirrar det i magen!
Fröken Planera skrev 2008-03-31 19:59:04 följande:
Tack! Kände så himla rätt när jag provade den första gången!
Håller med Anne! Haha...lätt för mig att säga som inte ska gifta mig förrän i augusti, en hel evighet dit!