Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jag kommer oxå då!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:17:43 följande:

Labbråttan...Jag ska möta Flamora vid centralen kl. 16.40 om du oxå vill mötas där så kan vi gå tillsammans.Alla som vill kan ju komma dit, men säg till innan, så vi väntar på er ifall ni råkar vara lite sena
  • Embo81

Ja, blev verkligen kär i dem när jag såg dem första gången! Anja har oxå köpt dem! Snygga snygga snygga!

Kom till centralen 1640 på lördag så samlas vi där...hhhmmmm, antar att någon vet var Anne bor?!?

labbråttan83 skrev 2008-05-14 08:05:18 följande:
    Vad kul det är med allas klänningar och ringar! Man blir lycklig bara att läsa om dem! Tänk va snygga alla kommer blir! Eller snyggare kanske man ska säga Ska bli superkul på lördag!! Det vore bra om man fick ett litet tips om var i centrum du bor Anne, annars blir det svårt att hitta dit Var det förresten kl 17 vi sa vi skulle träffas??? Sedan måste jag bara säga Embo att du har verkligen lyckas hitta rätt skor till din klänning! De är ju som gjorda för varandra, hyr lyckades du med det?! JÄTTEFINA är de också såklart!
  • Embo81

Kalas, då får du vara reiseleiter...

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 09:48:09 följande:

Japp, jag vet var hon bor
  • Embo81

Jen82

Jag har ljushållarna du söker. Köpte ett helt flak när vi skulle ha fest, du kan få låna dem om du vill -vill inte sälja eftersom jag inte själv vet hur vi ska ha dukningen ännu. När behöver du dem?

• Embo81

Hej hopp, nu ligger där 2 bilder i mitt galleri där jag har klänningen på mig...obs, tänkt bort den sura minen jag har (jätteirriterad för att kameran självutlöste efter 2 sek...e för f-n inte hur snabb som helst när man ska rör sig i klänningen!!) Ska tillbaks med klänningen till skräddaren idag, måste sy in den lite till. Skräddaren blev jättesur när jag ringde och sa att den ffa var stor..hhmmm, blir ju ett trevligt besök..

• Embo81

TACK!!! Vad glad jag blev!

Flamora skrev 2008-05-15 10:34:43 följande:
    Va fin klänning, Embo. Och vad BRUN du är, härligt mot det vita!
  • Embo81

ÅÅååå, Anja! Du är jättefin i din klänning! Håller inte alls med dig om din uttalade om armar och tuttar! Den sitter fin och du är supervacker! Haha, vilken rolig toastmistress du har!

Anne!
    Mat och vin är fixat! Jättetrevligt att vi kan vara hos dig!

• Embo81

vinet är inhandlat, en bib 2 l vitt och en bib 3l rött, ska kolla upp exakt pris, men tror det blev ca 380 kr.

• Embo81

Vilka blir vi imorgon? Någon som har koll?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4