Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Kan bara hålla med... Underbar kväll
la in lite bilder innan idag men vi skulle m tåget till min mamma så jag blev ej klar.
ska lägga in fler bilder nu
Kan bara hålla med... Underbar kväll
la in lite bilder innan idag men vi skulle m tåget till min mamma så jag blev ej klar.
ska lägga in fler bilder nu
Hej snotcrow
hahaha garvade så åt ditt nick. Snorkråka lixom Skitbra!!
Vad kul med en till Lundabrud! Hjärtligt välkommen...
Vi ska oxå ha vår fest i af-borgen. de är verkligen superproffsiga. vi ska dit i övermorgon på provätning. Ska bli sååå härligt Att äntligen bestämma menyn.
vi gifter oss den 19 juli (av nicket att döma )
Längtar...
anjasbrollops.blogg.se/1211098833_bttrffmhippa.html
här är lite bilder tjejer
Snotcrow
Vi har hyrt festvåningen vi oxå (lilla festsalen, nya festsalen + salongen).
Hmmm jag fattar inte vad PA står för... jag tror jag är trög, är säkert något jag BORDE fatta men det ploppar inte upp just nu kan jag säga.
Men musik hyr man oxå... utöver lokalhyran. Finns olika stereoanläggningar man kan hyra. Har inte fixat detta ännu utan ska ringa en kille angående det nu i dagarna. Lovar att vidarebefordra infon till dig då om priser och så.
Vi ska ju ha liveband först och sen ska vi ha stereoanläggning med laptop som kopplas till, under senare delen av natten.
Ska ni ha runda bord vid dukningen eller väljer ni avlånga bord?
Hedebris
ja, vilken röv du har... Skitsnygg
Fröken Planera
så lite så Kul att ha lite foton
Haha när katten är borta dansar råttorna på bordet
Eller hur var det Gabbi
Jag måste rusa igen... STÄDAR...
Ska på utvecklingssamtal x 2 om en timme! Har knappt kommit någon vart m städningen. bläääääää...
och ni vet, jag SITTER JU BARA HEMMA hela dagarna på min RÖV hehe
Japp fröken Planera
vi vill ha bilder framifrån, från sidan, bakifrån, uppifrån och helst oxå underifrån hehe
usch så hårt det lät... han sa aldrig ordet patetiskt Han sa däremot att han tycker det är jä..ligt underligt hehe
men han hade nog förvisso oxå tyckt det var trevligt att se mig utan datorn fastklistrad vid näsan...
Jag kröp upp i hans knä igår och så mös vi lite, sa att jag älskar honom. Då sa han så -ja du gör väl det på något underligt vis även om du inte verkar vilja umgås med mig.
Nääääää ÄLSKLINGEN hur kan han sääääga så lixom