Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

band, snöre???? stort silvrigt!!!???

• Anja 19 juli 2008

Nä Embo81

En timme senare och jag fattar FORTFARANDE inte!!!

• Anja 19 juli 2008

Jaha det bandet, fniss...

Det köpte jag i rullar på Stoff och Stil (Svågertorp)

Hmmm eller om jag beställde det på sykompaniet (de ser nästan identiska ut!).

www.sykompaniet.se

• Anja 19 juli 2008

nej, de ser inte identiska ut...

det från sykompaniet är det jag har på bilden. Det glittrar mer, ser mer metalliskt ut. det jag köpte på stoff o stil är mer, hmmm, lite mer matt silvrigt.

Om du går in på sykompaniet, klickar på band osv så är det bild nr 17, det bandet som är i silver, där det står en tvåa

inte alls komplicerat va, fniss...

Heter Guld och silverband per meter och kostar 5 kr metern. Jättefint är det!

• Anja 19 juli 2008

Haha beställde själv 30 meter nyss, haha... hoppas de har det hemma! Insåg att det silvriga jag köpt på stoff o stil inte ALLS passade till det silvriga pappret, var en helt annan silvernyans! Får ha det snöret till favourpåsarna istället.

Passade även på att köpa 100 cellofanstrutar för 120 kr, till godisbuffén toppensida är det och de är sååå serviceminded! Har beställt massor därifrån *asg*

• Anja 19 juli 2008

Men alltså skälet till att jag inte fattade var att jag har läst så här: Anja, var har du köpt det breda bandet, vet inte varför jag läst det så. Annars hade jag ju fattat vad du menade m snöre/band. Men ajg letade hela tiden efter ett brett band i alla mina bilder o fattade NADA *asg*

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Men hmm, skumt att hon bara går förbi när du är med! Är det så JÄ..LA oskyldigt så borde hon ju sätta sig där ändå, lixom, och prata med er BÅDA. Gaaahhh, jag hade varit rasande irriterad o förbannad. Hade nog blivit rådjursstek hemma hos mig.

• Anja 19 juli 2008

Anne

jaaa det är faktiskt lite LÄSKIGT hur snart du gifter dig! Vi har ju planerat så länge... En ERA är slut och ska utbytas mot nåt annat lixom!!! Gulp!

Hela planera-bröllops-eran är snart ÖVER... inte annat än att man känner liiiiiiite panik

• Anja 19 juli 2008

ja, jag med + att jag får lite panik o tänker, VARFÖR låg jag så lågt där ett tag o tyckte att det inte fanns nåt att göra, när det plötsligt är SÅ SANSLÖST mkt kvar att göra och KUNDE JAG varit mer EFFEKTIV och gjort detta ÄNNU bättre. Kunde allting varit ännu mer välplanerat och genomarbetat och så får jag nästan panik över att saker borde varit ännu mer genomtänkta och välarbetade!!!!

• Anja 19 juli 2008

Antar att det är prestationsångest blandat m scenskräck *asg*

• Anja 19 juli 2008

Anne

jaaa varför är det så!!!

Förresten... vill se bilder på era festprogram!!!

• Anja 19 juli 2008

Anne

kan bara tänka mig...

Sista veckan har jag följande inbokat:

Måndag: klippning
    Tisdag: Ansiktsbehandling (bara fukt osv)
    Onsdag:
    Torsdag: Fotvård
    Fredag: fransk manikyr

Detta är bara de inbokade grejorna... Vill inte tänka på allt jag kommer att ha kvar att GÖRA!!!

• Anja 19 juli 2008

jaaaaa jag vill se...

men du, är ju bara att sy in den! Bättre med för stor klänning än för liten

• Anja 19 juli 2008

jaaa men SKYNDA jag ska ju lägga barn nuuuuu... vill se vill se vill se...

• Anja 19 juli 2008

Du är SUPERVACKER... wow

tycker inte alls den sitter illa, men visst kan den sys in lite med fördel... Sååååå fin klänning Hedebris!!! Riktigt riktigt vacker med glittret o spetsen! Wow!!!

Vilken PANGBRUD du kommer vara

• Anja 19 juli 2008

japp jag tänkte starta om den den 27:e

Känns lite nostalgi över att jag faktiskt startade denna tråd för riktigt länge sen nu, hihi... Så japp, jag har koll

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4