Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Nä, vet nog ingen Linda... Blev bara nyfiken o tänkte att jenny kanske skulle få en till, hihi...

• Anja 19 juli 2008

okej, åh så spännande... då borde de ju höra av sig SNART

Fast man vet ju aldrig hur lång tid det tar...

• Anja 19 juli 2008

Embo

hur är det, har någonting ordnat upp sig

Jobbigt att inte hitta boende... du känner ingen som bor i göteborgstrakten?

• Anja 19 juli 2008

Ojdå Embo...

Trist! Kanske Flamora kan hjälpa dig!

Nu ska jag snart gå hem... slutar tidigt... skönt!

• Anja 19 juli 2008

Embo din stackars mus du får säga till älsklingen att blåsa på det onda

• Anja 19 juli 2008

5-stjärnigt hotell... jag hänger på om det är ok hehe

• Anja 19 juli 2008

Men midsommardagen??? Embo, ni gifter er väl inte förrän i augusti??

Eller du menar att du testar henne nu för att se om du vill ha henne t bröllopet?

jag är lite trög...

jag har ju dessutom chansat hej vilt där. Har aldrig gjort naglarna, så jag vet inget om hon jag ska till, vet inget ens om de olika metoderna (förutom att jag suttit o läst på nätet allt jag kunnat hitta).

Blev ju inte gele som jag ville utan glasfiber men jag pallar inte ändra det utan det får bli som det blir

• Anja 19 juli 2008

Embo

när jag sökte o läste på nätet så stod det att glasfiber var mycket hållbart! Hittade flera sidor som jämförde och på de flesta stod det så, men så hittade jag även en annan sida där det stod att det inte var så hållbart så jag valde att tro på vad majoriteten av sidorna sa.

shit, nu blir jag nervös!

har bokat dagen innan kl.14.30 så jag hoppas verkligen att inget hinner hända då!!!

Shit shit shit!

måste söka lite till om detta nu!!!

• Anja 19 juli 2008

Anne

shit alltså...

det är SNART DAGS...

för mig o Gabbi är det EN MÅNAD IDAG!!!

• Anja 19 juli 2008

Anne

jag håller med Anders till FEMHUNDRA PROCENT.

Kan verkligen inte stötta dig här. Du är läskigt smal redan. Bara ett par kilo PLUSS på dig hade varit snyggt, så nä, jag tycker INTE att du ska gå ner nåt! Är nog bara negativt när man redan är så smal, varken armar, midja eller ansikte blir snyggare utav det. Sorry Kan bara inte stötta dig i detta, för du är redan så smal som du bör vara tjejen...

VEM SOM HELST kommer hålla med mig i detta Anne... Du är perfekt NU!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4