Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hmmm kanske skulle kontakta dem ang bordsdekorationer... brudbukett har jag redan beställt + näbbukett och coursage och detta kommer gå på 1.600 kr på Art of flowers i malmö. KÄnner mig så nöjd med hon som ska hjälpa oss att jag inte vill byta nu

Men man kanske kunde beställa bords och kyrkodekorationer utav dem i Annelöv. Hmm... Ska kolla upp detta. Finns någon hemsida?

• Anja 19 juli 2008

Vi har ju bokat bröderna berggrensson men jag vet att de rekommenderar stämbandet till andra, så då måste de ju vara bra Själv är jag överlycklig över att ha bröderna B

• Anja 19 juli 2008

Den ser inte alls så fin ut på foto dock för pappret är sånt där kartongpapper som är typ RANDIGT/VÅGIGT i silver och det gör att fotot ser konstigt ut på nåt vis.

Men det blir nog fint när det är klart hoppas jag

Jag funderar på att skita i avancerade bordsnamn... Hade ju tänkt döpa borden till lite roliga saker, men AF gör skyltar till oss där det står A,B,C,D... etc så jag funderar på att bara låta borden heta A,B,C... Pallar inte lägga mer krut på sånt här nu känner jag. Är ganska mättad på pyssel och sånt faktiskt.

Har ju för sjutton över 60 festprogram kvar att klipp o klistra... har ju tyvärr gjort omlagorna på tok för avancerade för att palla hålla på med dem. Suck...

• Anja 19 juli 2008

Tack

jag är själv SKITNÖJD m festprogrammen, men shit alltså, hoppas ändå nånstans att folk fattar hur mkt arbete man lagt ner bakom! Inte för att jag menar att de ska sitta o TÄNKA på detta men att man hoppas att folk ändå ska reflektera lite över att wow så mkt jobb de har lagt ner haha

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

underbara bilder... såååå vackra! Dina ringar är superfina! Ni ser verkligen kära och gulliga ut...

Ser ut att ha fått fint väder oxå Ser fram emot att få se fotografens bilder sen oxå

megagrattis till er

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Det silvriga "bandet" (stora ark som jag skurit ut i rätt storlek) är från panduro Har köpt allt där faktiskt!

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag suttit och skurit ut alla bitar till festprogrammen, skrivit ut alla omlagor o vikt dem, så nu är det bara limma/tejpa på de olika papprena o klippa till kanterna på dem...

Suck bara 60 stycken kvar *asg*

• Anja 19 juli 2008

Embo81

jag må vara TRÖG, men jag fattar inte vad du menar för band *asg*

Det stora silvriga, eeehhh...?????? fniss fniss jag fattar verkligen inte vad du menar *asg*

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4