Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Menar inte LÄSKIGT smal på ett negativt vis, haha, jag överdriver ju alltid i mina ordval, du är SKITSNYGG och perfekt smal! du bör inte bli mindre bara.

• Anja 19 juli 2008

Hur mycket gick er alkohol på Anne? Nyfiken i en strut!

• Anja 19 juli 2008

Anne ja det är grymt hur mkt spriten kostade!

Vi handlade ju i tyskland för 13.000, heller inte en enda grej att blanda med, varken red bull eller annat, utan enbart mousserande, viner, öl, cider och starksprit och avecer osv.

Sanslöst (och då har vi bara fest i en dag för 70 pers *asg* så jag gissar att vi kommer få MASSOR över) hehe...

• Anja 19 juli 2008

Oj Anne, vi tog alla kopiorna för just sprit är det ju inte en KOTTE som smakar nån skillnad på, det blandar man ju bara med! Avecerna däremot är en annan sak och vår skumpa var inte för söt utan skitgod perfekt, för 12 kr flaskan *asg*

så fatta hur ALLDELES för mkt dricka vi troligtvis köpt eftersom vi köpt kopior, skitbilligt mousserande osv OCH ÄNDÅ HANDLAT FÖR 13.000 helt exkl blannevann *asg*

• Anja 19 juli 2008

Aaaahhhh fel av mig...

13,50 kr var det! inte 12, mindes fel...

Det var på Nielsens discount Scanshop

• Anja 19 juli 2008

och inte så mkt alkohol heller... vissa tycker ju det är blaskigt om alkoholhalten är för låg och vill att den ska ligga lite högre men det skiter jag i (är bara bra för mig iallafall *asg*)

• Anja 19 juli 2008

Fysio

stort grattis, så jättevackra ni var och ni ser ut att ha haft tur med vädret! iallafall under fotograferingen!

Jag nojjar jättemycket över vädret nu! Tidigare nojjade jag över att det skulle bli FÖR varmt (då hörde man ju att det skulle bli såååå fint och värmebölja etc, men nu börjar jag undra), nu nojjar jag över regn och annat skit Vill ju ha en lagom vacker dag, inte för svettigt o fuktigt varmt, utan helt lagom och soligt.

Apan är ju skitläskig *asg* OM den hade dykt upp utanför mitt fönster så hade jag skrikit av fasa *asg*

Men shit vilken rolig idé *asg*

Var gjorde du ditt hår Fysio, det är superfint! Bordsdekorationerna oxå, såååå fina och även din bukett. Vilka vackra rosor!! Skulle gärna vilja veta var du gjorde dem oxå

Ett jättegrattis till er...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4