Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

tycker ettan är finast...men svårt att säga när man inte vet hur du ser ut, färg på här, frisyr osv..

• Embo81

Tjing brudar!

Såg oxå 27 dresses i helgen, faktiskt mathias som föreslog av vi skulle kolla på den!?! Så det var bara att krypa upp i soffan och mysa.
    Hur går det med ert parfymletande? Hittar ni någon god doft?

Fick ett av våra inbjudningkort i retur med posten idag, stod att de inte hittat någon med de namnet på den adressen...jaha, vad gör man då? Han som skulle ha inbjudan ha den adressen jag skrev enligt eniro...

• Embo81

Anja!
    Såg att du skrivit på godisbuffe-tråden, har du fattat hur man beställer från prinsen? Går det att göra som privatperson?

Och en fråga till till dej, hur går det med menskoppen, fungerar det? Funderar lite på att skaffa en, men vill ju vet att det fungera först!

• Embo81

Jag kollade runt lite på prinsens hemsida, men blev inte riktigt klok på hur det fungerar.

Haha, ska bli intressant att höra hur det går med koppen. Vad kostade den?

• Embo81

Träffa hans bror på lör, så de får lämna det till honom. Kan tänka mig att han undrat varför alla i hans familj blivit bjudan utom han!

• Embo81

290 var ju inte alls farligt. Var köpte du?

• Embo81

Fysio!

Är det caroline Dahlberg 82a? Vet vem hon är isf, fantastisk röst!

• Embo81

Fröken planera

Vilken kalsbra idé!!!! Klart att vi ska ha det!

• Embo81

Fy vilken elak människa! Kraschat äktenskap bakom sig eller?! Hehhe..

Fysio skrev 2008-04-05 08:46:29 följande:
    Förresten... vet ni vad!!! Min arbetsgivare har spärrat bröllopstorget på sina datorer så man kommer inte in... bu hu =(
  • Embo81

Lediga lördagar var det....12/4, 19/4, 17/5, 24/5, 31/5..sen börjar väl klockorna ringa för oss en efter en...tjiiiiiii!!!!

Fröken Planera skrev 2008-04-04 23:22:31 följande:

Vad kul! Ni kan väl kolla era kalendrar och se vilken dag som skulle passa bäst? Om vi kan hitta en lördag vore det ju toppen!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4