Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Nu har vi en ny präst på span...ska bara kolla upp när han har gudstjänst nästa gång så vi kan dit o kolla in honom. Dessutom är han gift med en kollega till mig, så det vore väl f-n om det inte skulle gå vägen denna gången.

Var hos frissan idag och pratade lite frisyrer, hon har ordnat någon som ska sminka mig (en make-up artist). 645 kr utan konsultation och 700kr med konsultation innan. Vad får ni betala?

I vilken ordning ska ni sminka och fixa håret i?

• Embo81

låter jättefint! Har du ingen bild?

• Embo81

Välkommen hit Vinnaren! Jag har en kollega som kom till jobbet och blev direkt inskickad till en patient som skulle föda (jobbar på förlossningen), "den barnmorskan som var där inne ville bli avlöst", men där var ingen patient, utan 12 stycken kompisar som kidnappade henne. Så det är ingen säkerhet att man ska jobba när man kommer till jobbet.... hihi..

Måste bara svära lite över prästerna igen! Vi hittar ingen! Börjar bli lite smått uppgiven... Frågade en kollegas man, men han ska ha någon jourtelefon så han kunde inte heller. Va faaaaaaannnnn!!!!!

• Embo81

Gabby- Allt mottages!

Anja-du är inte riktigt klok! hahaha...fattade ingenting när jag började läsa ditt inlägg!

Våra möhippa-ska vi träffas innan och planer eller fixar vi det här över?

Fröken Planera skrev 2008-04-28 08:19:52 följande:

Hej Brudar!! Nu är jag äntliogenm hemma igen, efter en hel veckas jobb i Stockholm.Vinnaren, Välkommen!!!Embo, jag förstår inte att det är så svårt att hitta en präst.. Om du vill så kan jag ta reda på dar den prästen jobbar, som jag pratade om innan. Hon är verkligen helt fantastisk, men jag känner henne bara privat. (Vi bodde nämligen grannar förut)Jag har alltså ingen aning om hur hon jobbar. Men jag kan tänka mig att hon är riktigt bra.Hur går det förrestsn med vår gemensamma hippa? Ska vi träffas någon dah och planera lite?
  • Embo81

Klart att vi kan ha en planeringsfika! När? Det får ju bli denna elller nästa vecka...?!

• Embo81

Klart att det kan fungera!

Tina75 skrev 2008-04-29 13:59:04 följande:
    Nu börjar det verkligen dra ihop sig för min del och vi har två oerhört viktiga moment kvar (har flera men dessa känns riktigt angelägna) Hur vi än försöker får vi inte till det med fotografer. Flera vi har frågat kan inte och någon har varit alldeles för dyra. Tänk att priset kan skilja så för en och samma produkt. Hur kommer ni att göra med fotograf? Förutom detta har vi inte kunnat hitta "vår" ring ännu. Har traditionella släta förlovningsringar och sedan har jag en med stenar som är själv "frieri"ringen. Dessa båda är dock hopplösa att kombinera med något annat så vi har en tanke att flytta våra förlovningsringar till höger hand och införskaffa nya vigselringar till oss båda......vad säger ni om det?? bllllllllllääääääää hjälp mig tänka!!!!!!
  • Embo81

Har varit hos en guldsmed i kävlinge, en tjej som ganska nyligen har öppnat eget. Vips så blev ringarna mer än 5000 billigare att göra hos henne!

• Embo81

stämmer bra det!

Hedebris skrev 2008-04-29 17:18:43 följande:
    var det 17:e maj möhippan var?
  • Embo81

Kör en lite uppdatering. Kopier och lägg till eller dra ifrån om det är något som ska ändras..

Uppdatering

VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:

17/5 kan
    Labbråttan
    Ingenjörsbruden
    Fröken planera
    Embo81
    Anja
    AnneiLund
    Flamora
    NEoMA

Tina75???
    Hedebris???