Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 11:01:39 följande:

Jo jag såg den i datorn... supermysig film
    Skiva att låna????
  • ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 13:26:55 följande:

jag kan ej bränna ut, har inte den finessen i min dator... eller jo det ska gå men det GÅR inte... fnissmen om någon av er har msn så kan jag skicka över den
    har inte msn...... *snyft*
  • ingenjörsbruden
    labbråttan83 skrev 2008-04-04 20:14:12 följande:
    Jaaaaaa, middag och vin låter kanon! Eftersom jag inte ska ha någon möhippa så hade det kännts kul med en "light" variant Men funkar det med allas dieter??
    skit i dieterna!!!
    Jag är så med på lite egen möhippa!!!
  • ingenjörsbruden

Jag kan 26/4, 17/5 (bäst), samt viss funkar 31/5.....
    Har då varit på Mölle Grand hotel fred-lör samt lite golfande på lörd så är troligen lite småslagen men desto fortare tar spriten!! Min m2b´s 35 års present.....

• ingenjörsbruden

Ok...trist Anja att du inte kan den helgen.....Jag känner att jag inte heller kan på lördagen......

Men hur ser det ut den 17/5 för er?!

Har hittat en UBER-god parfym!!! Köpte den på Arlanda när jag hade 1 h att slå dank på!!

Gucci (står inget mer på den rosa kartongen)!!!
    Frisk, klar men ändå lite inslag av viol/blommor.
    Svårt att låta bli den tills bröllopet!!!

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-04-08 10:47:23 följande:

Vad synd att ni inte kan den helgen. 17/5 är tuff för mig, men allt går ju att lösa, om man bara ger sig fan på det. Skulle den dagen passa fler? Embo, hor ser det ut för dig?Vi har en fotograf som heter Maja Jakobsson, vi betalar 7000 för henne. Då tar hon poträttfoton, vigseln och minglet. Vi kommer att få cd-skivan med alla korten.
    Högupplösta foton på cdn?
  • ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-04-09 10:57:46 följande:
    Ingengörsbruden
    *hahahaha* Nog för att jag skubbar lite på jobbet nu....men nedskrivning till ingengör..... *hihihihi*

Anja:

Jag har tänkt åka till Stoff o stil någon helg....kalendern är dock fulltecknad ett par v fram....den 26/4 är dock ledig, kan du då eller det är för sent då?
  • ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-04-09 17:55:35 följande:

Jag tänker på det här med vår möhippa! Ska vi göra så att några ansvarar för förrätt, andra för huvudrätt och resten för efterrätt? Så ansvarar varje grupp för att allt till varje rätt blir inköpt, så lagar vi allt tillsammana? Alla kan ju själva ta med vad de vill dricka. Det är väl enklast så?Har vi fler förslag på vad vi ska äta?
    Låter kanon! Alla tar med eget att dricka!!

Maträtter....ja hur funkar det med allas dieter?! Jag pausar GI den dagen känner jag!!! Ska man ändå dricka ngt med alkohol så pajar man dagens intag ändå!!

Italiensk kyckling? (Vitlöksfräst spenat med soltorkade tomater o mascapone = röran, sen tillsätter man steka kycklingbitar o serverar med tagliatelle o pinjenötter!!)

Har ett supergott recept på Ost o skinkpaj!! Degen är speciell o påminner lite om mördeg nästan.....Serveras med en god sallad!
  • ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-10 09:30:06 följande:

Gärna någon förrätt m skaldjur! Typ toast med räkor, skivad avocado, rödlök och någo röra m röd caviar typ... Ääälllskar skaldjur!!!
    Så...var förrätten osså spikad! Lät jättegott, Anja!

Kom på en god maträtt till....

Bakad potatis med en röra på räkor, avocado, kokt ägg, caviar o creme fraisch!!! Mumsigt!!

Hur kan man inte gilla skaldjur?! Jag är helt galen i det!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4