Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

nu måste jag bara VRÅLA LITE AV LYCKA...

Fick mail utav bröderna berggrensson, haha, undrar om han skrattade lite åt mig

Iallafall så är vi ON for july 19th, yes!!!!

Han skrev att vi alla är förvirrade ibland Vadå IBLAND tänkte jag

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

du vill inte ha en "brudsko" alltså en riktig brudsko från brudbutik? För min har ju tre cm klack och är nåt av det skönaste jag nånsin haft på min fot! Helt underbara!

• Anja 19 juli 2008

Embo81

jag har skickat ett meddelande i din inbox

• Anja 19 juli 2008

Yo Gabbi

vart försvann du???

• Anja 19 juli 2008

*asg*

så hade du inte känt om du visste hur jag flirtar. Jag vet inte HUR man gör.

Mitt sätt att flirta är väl att trycka upp tuttarna i ansiktet på nån stackare och fråga "vill du ha en avsugning" hehe... det är ungefär så smidig jag är på den fronten

Och nääää jag har ju faktiskt ingen sexuell lust till någon annan än min käre blivande make så det är nog lugnt, hehe...

tror inte vi blir som det paret någon berättade om, där mannen somnat och bruden låg m en annan, PÅ SIN EGEN BRÖLLOPSFEST!!!

Vilka skor blev det nu Gabbi... är så nyfiken!

• Anja 19 juli 2008

Så jag antar att det var allt... Du fick åka mc tills det gick för dig o sen körde dom hem dig igen

moooaaahahahahhahaha... kom igen SKRIV SNABBARE!!!

• Anja 19 juli 2008

Anne

tack för grattiset till bandgrejen

• Anja 19 juli 2008

Hahaha Anne jag sitter och asgarvar, hihi... ÅÅÅÅHHHHH du fattar att de kommer VISA DEN VIDEON för Anders på bröllopet...

*asg*

Så jä..la ball

• Anja 19 juli 2008

Hahah låter verkligen som att du haft SKITKUL...

Jag vill ju inte alls ha fysiska saker på min hippa, haha... vill inte heller gå ut och dansa eller ut på stan, utan jag vill sova över nånstans, på ett skitmysigt ställe m mina vänner, bada bastu, bada i vedeldad tunna, fiska, ha lekar precis som du hade, dricka äta och känna mig i centrum, ev göra nåt kul som ej innebär fysiska saker, som de kommer att göra en grej av på bröllopet, men inte något där jag dansar elelr sjunger utan kanske mer något roligt som de kan presentera på bröllopet, typ något lustigt som de gör mot både mig och Daniel på hans svensexa. Eller nåt... jag är sååå luddig nu *asg*

Äh men du fattar...

och så värsta bufféfrukosten, bli väckt till doften av nykokta ägg, nystekta blåbärspannkakor och kaffe lixom MUMS...

Förlåt jag försvann här ett långt tag... Daniel o jag började prata ekonomi. suck...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4