Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Anne
kan se det framför mig *asg* F...n vad ball. Anders kommer tycka du är SKITHET och tänka wow vilken fru jag har!
Anne
kan se det framför mig *asg* F...n vad ball. Anders kommer tycka du är SKITHET och tänka wow vilken fru jag har!
Embo81
messar dig...
Fröken planera
ska genast kolla in dina skor
Alltså tänk om man inte hade fått nån hippa. Så himla förvånad man hade blivit *asg*
alltså grejen är ju den att mina vänner (vet jag) tycker det är lite trist att jag VET att jag kommer få en hippa (har ju varit tvungen att prata m dem så att de kunde ta ett snack m daniel i och med att saker varit lite struliga med helgjobb för oss båda osv) och min ena toastmistress tycker det är trist att jag VET att jag kommer få en hippa.
men visst är det väl så att OM MAN HAR VÄNNER, bra vänner, nära vänner, nog kan man väl vänta sig en hippa eller? jag vet ingen som inte fått en hippa, om det inte berott på att hon tex bor långt ifrån sina vänner eller att det är något annat som gör att det lixom inte GÅR.
Mina vänner bor ju här, allihop typ, så ja, största chocken vore ju att INTE få en hippa...
men det är ju minst lika spännande att gå o och undra VAD SJUTTON dom har hittat på!!!
Ok men då skiter vi i italia... läste en recension om stället där det stod att det var Lunds ENDA sanna pärla, att maten var fantastisk och till icke-pretentiösa priser, att ställets mysfaktor var skyhög osv...
De jämförde stället med många fancy restauranger som de totalsågade nämligen så jag trodde att det var jättegod mat där.
Tycker bara innergården ser såååå mysig ut
Jättefin stilren sko Gabbi...
Liknar ju min fast utan det övervikta satinet med diamant på
Jättefin stilren sko Gabbi...
Liknar ju min fast utan det övervikta satinet med diamant på Tån på min sko är ju lite trubbigare oxå men annars är de lika.
Hehe
FÖRRESTEN Gabbi... Den skon du beställde...
den liknar faktiskt min och Embo81:s sko ganska mycket.
anne
om du inte har tömt papperskorgen så ligger ju allt kvar där!!! För sjutton... du kan ju inte låta allting försvinna. Gå genast in i papperskorgen och hämta det igen!
Vespa låter spännande men jag tycker det ligger så off *asg*
Jag hade gärna ätit på Godset. Maten ska vara super men de har (liksom lite finare restauranger) bara ett fåtal rätter att välja mellan. Sedan älskar jag Klostergatans vin och delikatess, hehe...
Sedan är jag en SUCKER för Glorias. Det må vara pinsamt men här ÄLSKAR vi stora stekar, tjocka göttiga pommes frites och feta såser haha...
Inte alltför dyrt heller...
det enda jag suktade efter när det gällde laitalia var ju den mysiga uteserveringen. Men Glorias har ju en jättemysig innergård.
Äh för sjutton... välj ni... jag anpassar mig *asg*
Gokväll
nu har vi varit och picknickat i stadsparken ochkollat på Emil när han sprang Kalvinknatet. Han är så duktig min älskling. Han var riktigt snabb min älskling
Jag är såååå trött ikväll...
Fröken Planera
japp de var supertrevliga Mina fötter är oigenkänneliga hihi... så skönt! Ny slöja... du är f..n inte klok...
haha
Blir det Vespa nu då... vet ni jag tycker att det är SYNNERLIGEN lämpligt. Vad kan vara lämpligare än en restaurang som ligger bredvid stadens enda BRUDBUTIK