Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Anettan

så du upplever inte att du får ett nytt inom kortare tid då, än du vanligen får om du låter dem ha sin gång? Min syster ohc mamma upplever nämligen oxå detta.

Vi har dem normalt sett mkt sällan... och med olika medel så får vi dem oftare.

• Anja 19 juli 2008

flamora

usch nu får jag ju dåligt samvete, jag som blir helt nöjd varje gång jag får en ursäkt att tjuvröka lite. KÄnner mig som en tonåring på nytt, hihi...

• Anja 19 juli 2008

neeeeeeeeeeeeeeeeeej HÖGER såklart... skrev jag verkligen vänster??? är jag dum!!!!

• Anja 19 juli 2008

hehe nej, känns som att man lätt hade kunnat hamna på restaurang godset då istället, eller i värsta fall på perrongen igen

• Anja 19 juli 2008

ja just det ja... dåså

jag kan ju möta dig vid stationen annars. Min buss stannar oxå där

jag kanske kan behöva ditt nr oxå isåfall ifall jag blir sen eller så...

vi ska ju på brännboll + picknick på sonens skola, den är slut 19 (står det men jag vet ju hur det brukar bli) så jag ska försöka sticka direkt där ifrån så fort det är klart. Är jag som är klassmamma och som lixom HÅLLER i det hela så jag kan inte bara smita

• Anja 19 juli 2008

Nu ska jag tvätta av mig och sticka till sonens skola där dom har loppis idag

• Anja 19 juli 2008

Ses ikväll

Åh vad jag stör mig på munsåren. Hade det inte räckt med ett... skitkul oxå om jag ska hippas i helgen. Vägrar ju gå UT och se ut så här!! Alltså festa bland folk... måtte det bli en privat intim möhippa UTAN utgång (jag är ju inte alls sugen på att gå ut o dansa eller nåt, jag gillar ju inte det, suck)...

Jaja det vet nog mina vänner tror jag

• Anja 19 juli 2008

Fröken planera

kul att prästen ringde... kommer du ihåg vad han hette mer än Sten?

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

underbart... jag får nog in mina pengar vilken dag som helst oxå...

18.049 kr

• Anja 19 juli 2008

det står att de ubetalades den 1 juni ohc att det kan ta 3 bankdagar, så ANY DAY NOW

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4