Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
hihi japp, får kräva av personalen att de fixar det...
Man borde ju kunna hälla lite karamellfärg direkt i flaskan när man öppnat den så att man slipper stå o fixa det i VARJE glas!!
hihi japp, får kräva av personalen att de fixar det...
Man borde ju kunna hälla lite karamellfärg direkt i flaskan när man öppnat den så att man slipper stå o fixa det i VARJE glas!!
ah så du ska till LUND
Hade gärna bytt med dig så säg till om du hellre vill vara m mina barn så kan jag shoppa underkläder och örhängen till dig *asg*
Nä fy så hemsk jag låter...
ska banne mig inte klaga. De små är ute och leker, cyklar på gården och åker bobbybil och är så duktiga och Emil sitter och ser en film så jag har det ju inte så där värst jättejobbigt
Gokväll...
Hedebris ska kolla länken hihi
Fröken Planera
Jag tror ÄNDÅ att du blir hippad imorgon. Man kan spela om man bara är tvungen. Jag hade lätt kunnat agera och göra det helt omöjligt för en vän att ana nåt. Underskatta ALDRIG dina vänner, hehe Min väninna blev halvt nervös när jag frågade om jag kunde få använda hennes dator idag. (min toastmistress hihi) Hon sa att jag inte fick gå in NÅGONSTANS i datorn utan att hon var med *asg* hehe. De tror verkligen att jag är snokig
flamora
du har väl inte glömt att titta på bilden av din hand i min blogg
www.anjasbrollops.blogg.se
Fröken Planera
så duktig du är. Blir såååå avis. Här har inte varit ordning NÅNSIN
Hihi japp, tyckte nästan att min såg snäppet bredare ut
Ännu större skäl till att jag måste jämna ut obalansen med MER BLING!!!
Hedebris
HIhihihi skiiitrolig... visade den för daniel oxå, precis hans humor Han skrattade gott, fniss... jag med
Haha ja jag sa till Daniel att han kunde stå för den underhållningen Han bara flinade. Han brukar ju köra helikoptern när han blir full hehe...
flamora
japp dreambride köpte jag mina hos... hon har dem hemma men ej på sin nätshop ännu, men du kan köpa dem av henne. Hon kommer säkert att svara dig. Det är ITNE silikon i kanten utan vanlig mjukare stretchig spet och JAG har feta lår men det blir lixom ingen sån där ful kant där låren bubblar över när där inte är silikon
godmorgon
Labbråttan SUPERCOOLA placeringskort!!! Vilken fantasi du har!
Vet ni, jag är ARG, rasande ARG.
Igår fick daniel äntligen tag i sin styvbror (eller rättare sagt hans fru) och han passade då på att fråga ifall hon visste ifall hans pappa och fru kommer.
(Daniels pappa alltså, de har ju ej pratat på flera år men jag har ju skrivit brev till dem och skickat foton på barnen osv och nu sträcker lixom daniel ut en hand och jag skrev även ett litet extra kort till dem inbjudan om att detta kanske kunde vara början på ett umgäng mellan oss så att de får lära känna våra barn osv, satt och filade på det brevet LÄNGE för att det skulle bli helt rätt.)
Iallafall så säger då styvbroderns fru att han slängde det utan att ens öppna det (hade ju transparenta kuvert så man såg ju att det stod Vi gifter oss) och att ingenting kan rubba honom, han är ju som han är. Typ...
Så nu är jag galet arg, rasande besviken och lider så ofantligt med min älskade. Hur f..n kan man göra så mot sitt barn????
Det är obegripligt och jag vet att det solkar ner allting för Daniel.
Fy så jä..la lågt, ruttet och omoget. Det är inte klokt!
(men nu vet man ju verkligen var Daniel har sitt temprament och sin långsinthet ifrån iallafall)