Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Anettan det är ju jättebra...

Jag började på 84 förra gången så jag ligger på + 0,1

• Anja 19 juli 2008

Haha ja eller tar ut tampongen, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera jooo jag tror jag vet var jag lagt den, har banne mig glömt kolla efter, haha...

Den måste kokas oxå, pallar inte det just nu Vill ju sitta här

• Anja 19 juli 2008

Anettan jag skulle oxå behöva kaffe men jag vågar inte dricka kaffe igen idag, för sen ska jag på sminkningen och då vill jag inte vara helt kass i magen.

Min mage kan bli l ite knäpp precis när man börjar m kuren, sen mår den jättebra, + att jag dessutom drack en massa alkohol i förrgår o det gör min mage så jä..la överdrivet känslig

• Anja 19 juli 2008

Får ta och blanda mig min andra påshalva för dagen och dricka ett stort glas vatten istället...

Shit, jag kissar redan så det är nåt helt otroligt... gör du oxå det när du går på kur Anettan. Jag är konstant kissnödig. Är väl för att man rensar ut en massa vätska, jag är ju jä..ligt vätskefylld o har varit sen de senaste graviditeterna. Det försvinner inte!

• Anja 19 juli 2008

Ja men man blir ju av med 2 kg vätska första veckan när man kör cambridge... all överflödsvätksa ska ju försvinna när man kurar

så jag antar att det är därför man kissar så grymt mkt!

Sedan dricker man ju så grymt mkt vatten oxå! Hur mkt vatten dricker du när du kurar Anettan... jag försöker såååå att få i mig tillräckligt. Brukar nöja mig om jag kommer upp i 3 liter, men klarar jag inte faktiskt. Mår illa då.

• Anja 19 juli 2008

Jag blandar oxå så mkt...

jag tar 3,5 dl till en halv påse så det blir ju 7 dl per påse...

alltså får jag i mig 4,5 dl extra till varje påse x 3 blir ju:

1,35 liter som jag får gratis! Alltså behöver jag bara dricka 1,2-1,7 liter utöver det...

helst 1,7 man ska ju helst komma över 3 liter vatten.

• Anja 19 juli 2008

jodå kaffet räknas ändå...

det är faktiskt så! Det ÄR vätska, även om det är vätskedrivande!

• Anja 19 juli 2008

Embo jag hänger gärna med dig dit någon dag

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag blivit sminkad. Måste erkänna att jag inte känner mig helt 100%. Men jag kände mig liiite nöjdare när jag själv tunnat ut kajalstrecken och så tror jag att jag ska be att få lägg mascaran själv (jag bara blinkar när någon annan gör det o då blir det inte bra). På bilden som är tagen utomhus ser det bättre ut tycker jag och där jag har jag lagt på mitt eget läppglans. Det hon satte på mig hade inte den nyans jag tänkt mig, men hon sa att jag skulle skriva ner ALLT jag kände coh tänkt efter att jag kollat in mig själv i lugn o ro och så gör hon det precis så på den stora dagen så det kommer nog bli jättebra.

Hon ska även lägga på något som gör att huden ej fettar sig, på dagen B

Den ena bilden är tagen inne på espressohouse lilla toalett *asg*.

Den andra tog jag utomhus precis vid Jättekul, haha. såg säkert helt normalt ut m en person som stod mot väggen o tog foto på sig själv. Ville ju ha både inomhus o utomhusbild, hehe...

Säg väldigt gärna helt ärligt vad ni tänker o tycker! Bilder i galleriet alltså.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4