Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Fröken Planera
tycker det är en fantastisk idé utav din kreative son
Hade faktiskt på fullaste allvar varit lite coolt. Ska föreslå detta för Emil som ju ska bära våra ringar, hihi...
Fröken Planera
tycker det är en fantastisk idé utav din kreative son
Hade faktiskt på fullaste allvar varit lite coolt. Ska föreslå detta för Emil som ju ska bära våra ringar, hihi...
Åh så skönt, Daniel kom hem på lunchen och tillsammans har vi nu suttit och fixat hela bordsplaceringen. var riktigt kul att sitta o göra det tillsammans och det är så jä..la skönt att det blev bra.
jag läste även gästrimmen för honom (har ej fått tillfälle innan) coh han tyckte att dom var jättebra. Sååå kul! Fast vi blev ju inte klara på långa vägar. Vi kom till knappt hälften av gästerna i söndags när vi höll på, jag o mina väninnor.
Men åh så nöjd jag är att vi har gjort gästrim. Så jä..la roligt
Nu ska jag snart slänga mig i duschen. Ska ju iväg på konsultation till floristen kl.14. ska bli superspännande och roligt verkligen!
Flamora
Det gick jättebra igår på art of flowers. Hon (Madeleine) förstod precis vad jag vill ha och vi satt länge o försökte komma på ett substitut för hyacinterna i min bukett. tulpanerna ska jag ersätta med vita orkidéer och den mörkrosa orkidéen ska bli en ceriserosa germini. Kommer bli superfint.
Hyacinten däremot är knepigare. Finns det pioner kommer det bli vita pioner där hyacinten var, annars vita luktärter eller sista valet, vit hortensia.
Åh, det kommer bli superfint. Hoppas SÅÅÅÅ på pioner.
Jag hann aldrig få ett prisförslag men hon ska sms:a mig idag. Hennes kollega tittade dock på bilden och på vad vi skrivit ihop och sa att hon tippade på runt 900 kr, fast då räknade vi INTE in de enkla bordsdekorationerna jag tänkt mig, med enbart en vit pion och några germini och något limegrönt (hortensia om det ej finns pion).
Men för MIN bukett, en likadan minibukett till Alice och coursage räknade hennes kollega med ungefär 900 kr Jag hoppas SÅ att det stämmer för det är ett superpris.
Så jag skulle tippa att ajg oxå slutar nånstans runt 1.500, max 2.000 kr för allt. Helt otroliga priser! Jämför man och kollar runt så finns det ju ingen som har samma priser! Fantastiskt!
Fröken Planera
jag tänker 15 cm per flaska för att kunna knyta en snygg rosett
Jen82
Kolla med TokyoMakeover. Jenny som sminkar där ska vara jätteduktig. Jag ska sminka mig där
a wife to be
Ja det känns lite tråkigt, men jag försvinner inte. Promise... Är bara kvällarna som kommer vara avsatta så att vi kan umgås lite mer jag och min älskling. Känns riktigt skönt på ett vis att han verkligen sa ifrån, för då vet man iallafall att han vill vara med en
Lite tokigt känns det oxå för VAD SJUTTON gör man tillsammans. Jag är inte ett dugg road av att se på tv till exempel. Det gör jag endast i nödfall om jag verkligen inte har nåt val.
Har köpt oss en KORSORDStidning, fniss... Det är lite kul...
Men annars, förutom sex, där finns lixom bara tv, dator och spela spel. Eller ska man bara sitta rakt upp och ner och prata. Förr hade vi ju varsen dator precis bredvid varandra, där satt vi båda, lika mkt, han spelade battlefield2 och jag hängde här och då var det lixom inga problem, men sen vi flyttade har vi ej lyckats få internet på båda datorerna och då har det blivit rätt tråkigt för honom och då inser han väl kanske hur mkt tid JAG har vid datorn nu, när inte han oxå kan göra likadant.
a wife to be
JÄTTEFIN ring. Ska du ha den i rött eller vitt guld?
Mmm silver kan du definitivt ha till en ivoryklänning förresten!
Japp, jag gillade inte alls den han valde först, sen när han tog på den så tyckte jag den var jättefin! Är en lite speciell nyans. (Vanlig, lite finare kostym) i en grå nyans som är varm med lixom beige och bruna trådar i oxå (fast det syns inte om man inte tittar jättenära) så det passade absolut inte med silver till. Därför blir det ivoryväst + plastrong till honom.
Passar ju bra för det har grabbarna oxå och både Alice och jag har klänningar i ivory.
Tack allihop för era gulliga ord. Tror nästan vi har lite nytändning nu. Igår låg vi i sängen o löste korsord, fniss...
Anne
uruselt av din kompis. Riktigt jä..la pissigt! Skit i henne HON kommer missa the party of the century ju! Trist för henne Hoppas att hon känner andra som ska på bröllopet så hon kan få höra av alla sen, SHIIIIIT så roligt det var på festen och åååååhhhhh så vackert bröllopet var osv osv... hehe
(skadeglädjen är den enda sanna....)