Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hihi roliga foton anettan

Jättefin sminkning var det... precis nåt sånt som jag vill ha... ska ju provsminkas imorgon

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

nädå, det blir jättesnyggt när man har det vikt på längden, + att det finns jättebra mallar att ladda ner då de flesta festprogram är just vikta så de blir långa

Gå in på www.kortdesign.se så hittar du mallar att ladda ner

• Anja 19 juli 2008

Gabbi!!!

var det IDAG vi skulle ut och gå???

Visst sa vi väl måndag kväll??? Shit förlåt annars!

Såg ditt sms NU...

• Anja 19 juli 2008

Haha jag går just nu som en hjulbent kärring... den islandhästen jag red på var mindre än de andra *asg* och hade kortare ben, så den kunde ju inte tölta utan att halka bakefter och galoppera ville den INTE så den travade, travade FORT SOM F...N så jag har TVÅ FETA JÄ..LA blåmärken i röven, som stora bulor, ömma som f..n, mina höfter, lår och sittben är alltså sååååå ömma haha...

Men jag kan definitivt ut och gå imorgon

Kan du då Gabbi?

• Anja 19 juli 2008

Aaaahhh Gabbi

då går jag en egen liten sväng imorgon så kan vi kanske ta det en annan kväll i veckan

• Anja 19 juli 2008

Embo

den är superbra... tror jag oxå ska ha den, eller någon liknande. Daniel kommer ju ej ha frack... vad rimmar på kostym

Jag skulle oxå gärna vilja ha mallen t vigselprogrammen *lägger huvudet på sned*

anjaoemil@hotmail.com

(eller är det mallen från kortdesign.se för då behöver du inte maila, då kan jag hämta den där)

Jag ska provsminkas idag... typiskt för jag är såååå trött, känner hur mina ögon är helt bedrövliga... Men då får hon ju visa vad hon går för om hon ska göra mig snygg lixom

• Anja 19 juli 2008

Läser toastisarna upp den då? För det är ju inge kul att ha den i vigselprogrammet? Eller hur menar ni?

Antar att en toastmaster/mistress säger att det kommit ett telegram och så läser dom det?

• Anja 19 juli 2008

Anettan tack snälla... jag använde din mall, hihi...

Gjorde bara om den till annat typsnitt och våra solosånger och psalmer och namn osv, haha... Smidigt värre

Ska ju prata m prästen den 26:e så det är ju först då jag vet exakt vilken ordning allt kommer att komma i men det är en bit på vägen...

Embo, jag kunde inte öppna din. Den hade nåt format som hette .pub ??

• Anja 19 juli 2008

Anettan

vet du att du har två olika typsnitt i ditt vigselprogram?

På psalmen I denna ljuva sommartid är det ett typsnitt som heter Footlight MT light och resterande text är Times New Roman. (syns inte jättetydligt men jag såg det)

Ville bara säga det ifall du vill ändra.

Tack så jättemkt för att jag fick tillgång t din mall o kolla ditt program. Tack till dig oxå Emma även om jag inte kunde se det

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

det låter toppen...

Är min första dag på cb idag! Så jag kommer vara svinhungrig och bara gnälla heeela tiden trevligt va, fniss...

Jag är SKITPEPPAD dessutom... känns såååå bra! nu jä..lar ska de där ruttna 10 kilona BORT BORT BORT...

På bröllopet ska jag väga 75 kg, punkt slut! Vägde in mig idag på 84,1 kg och det är REN kur på cambridge som gäller. KOmmer dock ha sackett och en pyttepytteskvätt mjölk i kaffet men detta gör varken av eller till, men någon njutning MÅSTE man ha.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4