Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hedebris skrev 2008-05-19 13:06:55 följande:
    jag kan komma på massa grejer jag har gjort.. och som jag tycker.. men de skulle jag nog bara skratta åt.sola topless för att distrahera byggarbetare..gå ut naken i ett badhus (för jag ´glömde baddräkten) en massa saker...den enda frågan jag inte vill svara på har med svärmor att göra.. och kommer den så trycker björn..
    Låter som en helylletjej!
    Går man in med en gemensam "plan" för frågor o man verkligen inte har ngt att dölja så kan det ju vara ett sätt att få extra kr t bröllopet!! Du får meddela när det vissas isådanafall så man kan kolla!!!!
  • ingenjörsbruden
    Anettan73 skrev 2008-05-19 15:34:11 följande:
    Allt sånt e drygt... Han vill kunna rapa o fisa hur han vill...
    Ja men då är det väl bra med brännboll o grilla!!! Mycket luft o så....

Ser en trend bland våra blivande....inte så sugna på sådana tillställningar.....fast lite nyfikna verkar de vara ändå!?!

Min m2b garvade som f-n när jag berättade om "puta mera, puta mer, puta, svanka, svanka mera"!

• ingenjörsbruden

Shit va ni skriver!!!!

Nähä....då lutar det åt en BT-träff utan resp?!
    Nåja...mer tid för oss att prata!

Min m2b är inte heller jätteglad för ngn BT-träff m resp.
    Förstår alla totalvägrande m2b´s......det tar ju lite emot att ge sig iväg på en fest där man inte känner någon annan än sin resp. Men attans så kul man kan få om man vågar!!

Tänk nu på att ha högklackade skor när ni ska på danskurs. Om inte bröllopsskorna så andra skor med klack. Men det har ni väl redan koll på?!

Välkommen, Snotcrow!

• ingenjörsbruden
    Hedebris skrev 2008-05-23 09:14:05 följande:
    tja. ja, det fick absolut inte hända...vi ringde 20 pers igår... vi får forsätta ringa idag...
    Va synd om er!!! Fy tusan! Men det blir den dagen men en annan tid eller? Hoppas det går bra!!

Ang bio så vill jag gärna hänga med!!!

Måndagen 2/6 hade passat mig superbra....

Nu har vi bokat konditor.... Är vi ute i god tid eller?!
    Vi ska ha Vanilja i Glumslöv, påminner lite om utlimate cake.
    Hon gör väldig kuliga barntårtor också!! vanilja.se
  • ingenjörsbruden
    Hedebris skrev 2008-05-23 10:40:32 följande:
    ja, det är en timme tidigare bara.. jobbigt eftersom det är en fredag. vissa jobbar ju halvdag med tron att de skulle hinna till 14
    Ja gud så mkt problem en sådan detalj kan göra....
    Hoppas att resten av tidschemat håller!!!
  • ingenjörsbruden
    labbråttan83 skrev 2008-05-23 08:01:50 följande:
    Hej hej! Angående bio kan jag vecka 23 på onsdag eller torsdag! Sedan är det fullt upp
    Jag kan hela veckan!!!

Stackars er, Hedebris!

Anja?! Hur går det med bandet?! De borde väl svara ngn gång?!
  • ingenjörsbruden
    Hedebris skrev 2008-05-23 11:04:43 följande:
    vilken vecka är v 23 *skäms*
    Inte nästa vecka men nästa igen.... v21 nu
    Måndagen är 2/6 o fredagen är nationaldagen!

Ja gud så nervöst det måste vara!!!! Hoppas att de är bokade o bara är slappa på att höra av sig!!!

Nä nu måste jag jobba......
  • ingenjörsbruden
    labbråttan83 skrev 2008-05-23 14:40:37 följande:
    Bio! Torsdag passar superbra (ledig på fredagen!!!) så jag är klart med på både uteservering, äta och dricka!Vi (eller rättare sagt jag, sambon dricker gärna inte vin) har också provsmakat en del viner på senaste tiden... Rätt trevlig sysselsättning faktiskt hi hi. Till vår förrätt räkcoctail blev det vitt vin Wienberg Riesling 2006 (Tyskland) och till huvudrätten som är rådjursstek blev det rött Mauro Primitivo om det låter bekant Mousserande vin blev den goda budgetvarianten: Freixenet cordon negro brut (69 kr/flaska!!) Sedan längtar jag till vår efterrätt... Vaniljpannacota med färska hallon och blåbär...Mmmmm...
    Så gott!!!

Torsdagen 5/6 har jag prel.bokat i kalendern!!!

Håller med Embo helt o hållet! Annan film så hade han hängt med...men icke film m Dr McDreamy....
  • ingenjörsbruden

Låter kanon med lite vin o mat innan bio tycker jag!!!

Anja...hur har det gått m bandet?????

Hedebris...har ni fått tag i alla gäster?

• ingenjörsbruden

Guuuud vad ni skriver!!!

Gabi: Superfin sko!

Anja: Gratulerar till bandet!!

Anne: Vilken möhippa!!! Hoppas du kan återskapa festprogrammet o talet!!! *håller tummarna*

L´Italia har goda pizzor, italienska så klart Kanske ngt annorlunda pålägg mot traditionella svensk pizzor.....
    Men gott!! Har inte ätit i restaurangdelen...där kanske det är lite pretantiös....don´t know... Men pizzeriadelen är mysig o inte vräkig eller flådig tyckte jag.....

Men fellini verkar intressant!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4