Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Fröken Planera skrev 2008-04-13 14:59:38 följande:
Fröken Planera skrev 2008-04-13 14:59:38 följande:
Nä var de ni skulle gifa er?
Ska säga åt honom att det är bäst att han stannar hemma o håler lite koll på sin w2b.
Var det förresten fler som tyckte att bib var bågon bra ide?
Fröken Planera skrev 2008-04-13 15:29:16 följande:
håLLer ska det ju stå
Uppdatering
VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:
17/5 kan
Labbråttan
Ingenjörsbruden
Fröken planera
Embo81
Anja
AnneiLund
Flamora
NEoMA
Tina75???
Hedebris???
Hemma hos Anne. kl??
Förrätt: Räkor
Varmrätt: Kyckling
Dessert: Äpplekaka
Snacks:
Låter lite torftigt med bara kyckling, men kommer inte håg vad vi sa att vi skulle ha till o orkade inte leta rätt på det..
Vin: Bib, Mauro
Tack för tipset! Har inte alls tänkt på att furulund är en egen församling, tänkte de gick under Kävlinge. Ska ringa prästen i lödde i slutet av veckan, men e så sugen på att ringa NUUUU, vill ju veta!
Jaha, då var det bara att gå i yrkan på söndag -igen! Prästen som vi ville ka kunde inte....börjar tröttna på detta nu!
När jag ringde ner o bokade kyrkan sa jag att vi INTE ville ha den prästen som jag hade som konfirmationspräst, gillar inte alls honom. (min syrra, kusin o moster har oxå haft honom o alla har samma åsikt). Naturligtvis är det nu honom vi fått-fast att vi sa til! Grrr... Så vet jag en annan präst som är i vår församling som är bra (var i kyrkan för säkerhetsskull o spanade in henne), men hon skulle ha semester.
Fick tips om en annan präst som är i församlingen brevid oss (var i kyrkan förra helgen för att kolla in henne, har nämligen bara hört talas om henne) men eftersom hon var i tjänst den helgen, måste hon vara i sin församling, de kan ju inte säga åt någon i den församlingen att de inte kan gifta sig för att prästen är i en annan församling -helt ok tycker jag. Så nu är det bara att ge sig ut på prästjak i helgen igen. Fick tips av någon här att det finns en bra präst i Furulund...så det e bara att åka dit på söndag.
Fröken planera -Matte e hemma igen, så de är lugnt nu!
Anja-Vad heter den prästen? Verkar ju som o jag ska gå i kyrkan varje sön....så då kan ja lika bra kolla in honom med ;) hahah...ååååå...suuuuuckkk..
Hahaha...du e för rolig! Finns en annan präst med samma efternamn...hhhmmmm, ska undersöka saken! Tack!
ger upp! prästen vi var o kollade på idag är gravid med BP en vecka innan vi ska gifta oss.... grrrrr!!!!