Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Åh just Anne, bion börjar 18:10 inte 18:30, men jag kan vänta i foajen och ge dig biljetten. Det är ju alltid en massa reklam i början som man lätt kan missa

• labbråttan83

Ha ha ha

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 13:32:01 följande:

Eh DET LÄT INTE BRA... lyckades alltid komma undan utan könssjukdomar *asg*menar alltså inte att jag kn*llade runt hysteriskt, menade bara att man inte alltid var så försiktig på den tiden
  • labbråttan83

Det är PRECIS SAMMA ÖRHÄNGEN som jag har köpt!!!! Vilken bra smak du har

Flamora skrev 2008-06-06 17:41:30 följande:
    Det ser jättemysigt ut Gabbi!Det var INTE lätt att hitta underkläder, suck! Blev en BH, men inte mer. Och den lämnar jag säkert tillbaka sen för jag kommer inte hitta några trosor som passar bra till.. Bläää. Får bli en runda till imorgon. Vill ju SOLA!!Blev ett par örhängen iaf. Känner mig nöjd med dem. Lagt in bild i galleriet.
  • labbråttan83

Jag har förresten köpt mina underkläder på Twilfit och Kappahl (!), fast det var för 2 mån sedan...

• labbråttan83

Nu har jag lagt in bilder på mina slutgiltiga ringar(sååå nöjd äntligen), festprogrammet och mina "placeringskort".

Jag hoppas att det inte bara är jag som tycker "placeringskorten" är roliga för att jag är lite insnöad på läkemedel & sånt genom mitt jobb Flaskorna ska fyllas med en mystiskt ljuslila vätska och på texten står det (om det inte syns på bilden):
    Kärlekselixir
    Vanliga biverkningar: Magpirr, hjärnsläpp, bristande omdöme samt graviditet. Intas på egen risk.

Vi får se hur många som vågar dricka det he he

• labbråttan83

Tack tack Jepp, jag har halsbandet också men vet inte om det blir för mycket att ha på det också...? Kan vara julgransvarning

Flamora skrev 2008-06-08 22:29:38 följande:
    Labbråttan: Såg nu i ditt galleri att det var samma örhängen Har du halsbandet oxå. Fina ringarna är! Och häftiga placeringskort.
  • labbråttan83

Usch, vad otroligt tråkigt och jobbigt detta måste vara! Jag tycker det är så tråkigt att man inte tar till vara på tiden man har tillsammans, man lever inte för evigt och barn växer upp snabbt. Verkligen omoget! Min pappa gick bort i cancer i november 2007 och man skulle ju göra allt för att träffa hans friska jag igen...

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-09 09:58:07 följande:

godmorgonLabbråttan SUPERCOOLA placeringskort!!! Vilken fantasi du har!Vet ni, jag är ARG, rasande ARG.Igår fick daniel äntligen tag i sin styvbror (eller rättare sagt hans fru) och han passade då på att fråga ifall hon visste ifall hans pappa och fru kommer. (Daniels pappa alltså, de har ju ej pratat på flera år men jag har ju skrivit brev till dem och skickat foton på barnen osv och nu sträcker lixom daniel ut en hand och jag skrev även ett litet extra kort till dem inbjudan om att detta kanske kunde vara början på ett umgäng mellan oss så att de får lära känna våra barn osv, satt och filade på det brevet LÄNGE för att det skulle bli helt rätt.)Iallafall så säger då styvbroderns fru att han slängde det utan att ens öppna det (hade ju transparenta kuvert så man såg ju att det stod Vi gifter oss) och att ingenting kan rubba honom, han är ju som han är. Typ...Så nu är jag galet arg, rasande besviken och lider så ofantligt med min älskade. Hur f..n kan man göra så mot sitt barn????Det är obegripligt och jag vet att det solkar ner allting för Daniel.Fy så jä..la lågt, ruttet och omoget. Det är inte klokt!(men nu vet man ju verkligen var Daniel har sitt temprament och sin långsinthet ifrån iallafall)
  • labbråttan83

På 5 km går man ca 7000-7500 steg! Man går mer än vad man tror under en dag!

a wife to be skrev 2008-06-09 11:16:55 följande:

Ni som har stegräknare, hur många steg går man på 5 km, ungefär?? Glömde ta på min när jag stack till Skrylle i morseTänkte jag skulle ha på den på jobbet oxå i fortsättningen. Jag MÅSTE ner 4-5 kg nu tills det att klänningen ska sys upp och in! jag värgrar gå upp nu innan bröllopet, fy mig, som varit så duktig innan och gått ner 15 kg. Men dom kommer smygande dom små rackarna
  • labbråttan83

En sminkning på Make up store kostar 495:- och de är jätteduktiga! Var där själv för en lektion i brudsminkning för 2 v sedan.

Jen82 skrev 2008-06-09 16:27:36 följande:
    Hej tjejer.Vart ska ni göra er make up???Jag har bokat in mig på Ego. Men jag tror inte jag kan ta deras smink.Tålde inte mineral sminket i från Everyday nämligen.Hjälp vet ni någon annan i Lund för ca 500kr?Tack
  • labbråttan83

Vi hade nära blivit av med ett par till vårt bröllop! De tackade ja långt innan osa (tog ledigt från jobbet etc) men förvirrad som min m2bs kompis är hade han glömt bort att det var NU till helgen det var dags (och hans chef hade såklart inte påminnt honom att han var ledig på lördag...fast det är ju inte riktigt hans jobb)!!!

Det var väldigt kul att höra konversationen på högtalartelefonen:
    M2b skämtsamt: Ja, nu kommer ni väl på lördag?
    Kompis: Vadå? Har vi bestämt ngt?
    M2b: Hallå, du vet, vi gifter oss!
    Kompis: Ja f-n, det var nu i juni, ja, shit. Det hade jag ju helt glömt bort (allvarlig).
    M2b (ej förvånad men trött): Ja, på lördag kl 15.
    Kompis: Ja ja men visst kommer vi. Till tjejen: Du fixar present va? Jag kommer inte hinna. Till m2b igen: Det var Rådhuset ni skulle vara i?
    M2b (fortfarande mkt trött i rösten) : Neeeeej, Kyrkheddinge, hemvärnsgården, buss 174.

osv

Behöver man säga att hans kompis är lite speciell??? De är barndomskompisar och jättebra vänner men killen har lite annorlunda prioriteringar om man säger så...

Det är i alla fall en tröst att det finns dem som är mer förvirrade än mig för tillfället

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4