Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Haha, ja det låter ju väldigt märkligt. Jag är oxå sån som stör mig otroligt på lögner eller utebliven information. Det blir ju mycket mer misstänkt då.
Haha, ja det låter ju väldigt märkligt. Jag är oxå sån som stör mig otroligt på lögner eller utebliven information. Det blir ju mycket mer misstänkt då.
Typiskt manligt...
Vad bra, Embo. Jag snodde genast några av dina ordningsregler
Kommer inte in på din sida, Anja.
Anne: Jag hoppas att man kan lyssna i efterhand. Har en lektion som börjar precis 9.15
Jag är där 17.30
Ojdå Hedebris... Kul när hon berättar det på dagis...
Nä, nu börjar jag bli trött i ögonen Ska kolla på Greys och sen är det gonatt.
Vi ses imorgon.
Anja: Glöm inte vinet!
Kram på er
Tack för en trevlig kväll!
Vad bra att du har fått klarhet i var pengarna tog vägen, Anja. Visst e d pinsamt när sånt händer..
Idag ska jag ut och shoppa lite. E inte särskilt sugen på det, vill ju va ute. Men jag måste köpa underkläder till bröllopet och ett par örhängen...
Tappat sitt Visakort??? Låter inte bra..
Nä, vi har inte provat vinet än. Men på söndag ska vi prova det och några andra viner tillsammans med rökt tupp som vi ju ska bjuda på på bröllpet. Ska hem till toastmastern och bjuda dem. Han jobbar på systemet (altså lite kunnig) och är inte alls för rosévin till mat, men vi tycker att det skulle vara kul och annorlunda med rosé. Man ska ju egentligen ha rött vin till rökt, men vitt till fågel så vi tyckte rosé skulle kunna bli en bra kompromiss Hoppas på att han tycker att det smakar bra
Haha, ja det skulle va nåt för ert färgtema
Hrm, pengarna har någ lite stor risk att försvinna från DITT konto eller? Håll dig borta från affärer för allt i världen
Ja, klart du kan! Karamellfärg och hallon går säkert hur bra som helst.