• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Flamora

Åh, typiskt! Vi fick ju oxå ett sånt meddelande på första datumet...
    Kan ju hoppas att någon hoppar av

Embo81 skrev 2008-05-20 22:09:17 följande:
    men vad fan, fick precis mail om att valskursen är full...
  • Anja 19 juli 2008

Embo81

fasen oxå, så jä..la retligt. Men du, ring dit och säg till dem att ni vill bli kontaktade ifall någon annan hoppar av.

• Anja 19 juli 2008

Usch jag har fortf inte fått svar från bröderna berggrensson!!!

Känner mig lagom nojjig!

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-21 10:45:00 följande:

Usch jag har fortf inte fått svar från bröderna berggrensson!!!Känner mig lagom nojjig!
    Usch js men du ska se att det är lugnt!!!
  • Hedebris

jag fick också ett mail om att datumen var full :(

• Fysio

Embo81... nu tror jag ju jag vem du är efter att ha spanat på anjas blogg!!! Du har en kusin som heter Jonas va!?!??!? Du vet min morsa hade friskis och svettis koll

• Fysio

Känns som man missade något i lördags... men jag hoppas på nytt försök att haka på... fast nu är det inte så många veckor kvar innan man blir fruga.... misstänker att det är svensexa i helgen i alla fall och kanske det händer något för mej med... apan har varit här igen i onsdags... nu med en lapp där det stod "var var du i lördags" "var instruktionerna otydliga"...
    spännande det här....

• Flamora

Fysio: Haha, den där apan är ju rolig. Spännande!

• Anja 19 juli 2008

Fysio, hihi låter hur skojigt som helst. Du får ge full rapport på vad som händer vidare

• Embo81

Jo, jag har en kusin som heter Jonas. Jaha, tränar din mamma på friskis? Haha, du vet vem jag är, men jag har ingen susning om vem du e! Misstänker att du är ett år äldre än mig och att du kommer från furulund, gick du kanske i Jonas klass på högstadiet? Hhmmm, ska genast leta fram en gammal skolkatalog!

Fysio skrev 2008-05-21 17:50:12 följande:
    Embo81... nu tror jag ju jag vem du är efter att ha spanat på anjas blogg!!! Du har en kusin som heter Jonas va!?!??!? Du vet min morsa hade friskis och svettis koll
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4