När ska man ge gåvorna till tärna, bestman osv
Dum fråga kanske... men när ska man ge gåvorna till bestman, tärnor, värdpar, toastmaster osv?? Innan bröllopet, under festen, eller dagen efter??
Dum fråga kanske... men när ska man ge gåvorna till bestman, tärnor, värdpar, toastmaster osv?? Innan bröllopet, under festen, eller dagen efter??
Ska ni träffas dagen efter, alla eller bara dom som varit på något sätt involverade i bröllopet?
Jag funderar på att ordna grillning dagen efter för alla involverade, dvs toastmaster, tärnor mfl. Då är det lättare att ge presenterna då ju.
Nä, det är roligare om det är så nära bröllopet som möjligt.
Tärnorna och näbbarna har fått sina klänningar, så därför blir det bara något litet till dem. Sen ska vi ge till värdparet, toastmaster, bestman. Men jag har inte hittat något passande ännu, så presenterna är inte ens halvklara ännu!! Den enda present jag har hittat och ska köpa är till kyrkomarskalken - ska köpa ett silver dog tag med ingraverat text på. Näbbarna är inte så svåra att handla till, eftersom de är 6 och 4 år gamla. Det svåraste är helt klart bestman och toastmaster (eftersom det är killar kanske....?)
Har du tips tar jag gärna emot det!
Vilka bra ideér!!