• bara jag

någon som vill dela tankar...

visst!

• bara jag

Jag gifter mig i juli och har såå mkt att ordna...känner att jag inte får någon respons av min m2b. Han menar att "du vet ju hur det ska vara, jag kan inte sånt där"...tråkigt att han inte vill hjälpa till mer..

• bara jag

Ja, det är ju verkligen så. Jag trodde aldrig jag skulle bli så engagerad i det som jag har gjort...precis som om det gällde livet, hehe. Får jag fråga när ni ska gifta er och hur gamla ni är?

• bara jag
    Saxiquine skrev 2008-03-30 22:17:01 följande:
    Du får helt enkelt delegera =)Du talar om hur det skall vara och han säger nej om han absolut inte håller med, sedan säger du.. såhär skall det vara kan du ordna det och det?
    Hihi...han är ändå för rolig. Han satte upp julbelysningen på balkongen innan jul och lovade att han skulle ta ner den i tid detta året...det har han inte gjort så du har nog rätt...man får säga åt på "skarpen"
  • bara jag

Vi gifter oss 5 juli och jag är 28 (29 i år....hmm)

• bara jag

ja, du har ju inte så långt kvar tjejen...bara några steg kvar fram till prästen! Är det ngt du inte fixat ännu?

• bara jag
    paradisfågel skrev 2008-03-30 22:25:34 följande:
    Vi satsar på att gifta oss om ca 2 år. Då kommer både jag o min sambo att vara 22
    Ja, det är då bra att vara ute i god tid. Risken är att man tröttnar längre fram...som jag gjorde. (började planeringen 1 1/2 år i förväg)
  • bara jag

Jag tycker att det är modigt,coolt att man vågar göra något annorlunda och sätta sin egen prägel på det som du verkar göra "flower girl". Jag är dock en liten fegis ;)

• bara jag

Låter jättefint. Hur ser den ut?

• bara jag

Jag ska ha en axelbandslös Ivoryfärgad med kristaller och sidenband som formas snett åt båda hållen under bysten (i mitten en större kristall). Det ligger ett tunt lager av ett tyll-liknande material på kjolen med kristaller

• bara jag

Jag känner att jag måste ha bh, då där är inbyggd korsett i klänningen, som gör att bysten försvinner från sidan annars, fast jag har C-kupa. Jag köpte en jättesöt bh på lindex i helgen

Svar på tråden någon som vill dela tankar...