någon som vill dela tankar...
visst!
visst!
Jag gifter mig i juli och har såå mkt att ordna...känner att jag inte får någon respons av min m2b. Han menar att "du vet ju hur det ska vara, jag kan inte sånt där"...tråkigt att han inte vill hjälpa till mer..
Ja, det är ju verkligen så. Jag trodde aldrig jag skulle bli så engagerad i det som jag har gjort...precis som om det gällde livet, hehe. Får jag fråga när ni ska gifta er och hur gamla ni är?
Vi gifter oss 5 juli och jag är 28 (29 i år....hmm)
ja, du har ju inte så långt kvar tjejen...bara några steg kvar fram till prästen! Är det ngt du inte fixat ännu?
Jag tycker att det är modigt,coolt att man vågar göra något annorlunda och sätta sin egen prägel på det som du verkar göra "flower girl". Jag är dock en liten fegis ;)
Låter jättefint. Hur ser den ut?
Låter jättefin!
Jag ska ha en axelbandslös Ivoryfärgad med kristaller och sidenband som formas snett åt båda hållen under bysten (i mitten en större kristall). Det ligger ett tunt lager av ett tyll-liknande material på kjolen med kristaller
Jag känner att jag måste ha bh, då där är inbyggd korsett i klänningen, som gör att bysten försvinner från sidan annars, fast jag har C-kupa. Jag köpte en jättesöt bh på lindex i helgen