• flower girl

någon som vill dela tankar...

Har mycket i huvudet till/om mitt bröllop någon som vill byta lite tankar eller bara prata av sig...

• Svar på tråden någon som vill dela tankar...
  • paradisfågel

ställer gärna upp!

• flower girl

Hej
    hur har du det i din planering

• bara jag

Jag gifter mig i juli och har såå mkt att ordna...känner att jag inte får någon respons av min m2b. Han menar att "du vet ju hur det ska vara, jag kan inte sånt där"...tråkigt att han inte vill hjälpa till mer..

• flower girl

roligt med flera mitt huvud snurrar det finns bara bröllop i det

• flower girl

samma här vi "gör det till sammans " men det är jag som planerar och ser till att det händer

• paradisfågel

Det är ganska lugnt med planeringen än för vår del, vi har inte bestämt datum än, men vi planerar för fullt! Hur går det för dig?

• Saxiquine

Du får helt enkelt delegera =)
    Du talar om hur det skall vara och han säger nej om han absolut inte håller med, sedan säger du.. såhär skall det vara kan du ordna det och det?

• bara jag

Ja, det är ju verkligen så. Jag trodde aldrig jag skulle bli så engagerad i det som jag har gjort...precis som om det gällde livet, hehe. Får jag fråga när ni ska gifta er och hur gamla ni är?

• bara jag
    Saxiquine skrev 2008-03-30 22:17:01 följande:
    Du får helt enkelt delegera =)Du talar om hur det skall vara och han säger nej om han absolut inte håller med, sedan säger du.. såhär skall det vara kan du ordna det och det?
    Hihi...han är ändå för rolig. Han satte upp julbelysningen på balkongen innan jul och lovade att han skulle ta ner den i tid detta året...det har han inte gjort så du har nog rätt...man får säga åt på "skarpen"
Svar på tråden någon som vill dela tankar...