någon som vill dela tankar...
Har mycket i huvudet till/om mitt bröllop någon som vill byta lite tankar eller bara prata av sig...
Har mycket i huvudet till/om mitt bröllop någon som vill byta lite tankar eller bara prata av sig...
Vi gifter oss snart 10 maj jag är 28 och min kille är 30
jag är nervös
Vi gifter oss 5 juli och jag är 28 (29 i år....hmm)
Bara jag: Visst är det spännande att se hur mycket önskningar mna hade som låg nånstans där under... Jag har gått från att allt skulle vara enklast möjliga till att peta i varje detalj...
En sak som jag gjort och som har hjälpt jättemycket är att diskutera med min pappa och hans fru, de har mer fötterna på jorden och ser helheten... trodde inte de skulle va till så stor hjälp, ville från början bara att folk skulle kunna nmäla sig till dem
ja, du har ju inte så långt kvar tjejen...bara några steg kvar fram till prästen! Är det ngt du inte fixat ännu?
Vi satsar på att gifta oss om ca 2 år. Då kommer både jag o min sambo att vara 22
känner igen mig ville också ha ett enkelt bröllop men jag vill ändå att det ska va på mitt sätt och har fått höra flera gånger att jag verkar ha stora förväntningar...
Lite små saker men det mesta är sånt som ska skrivas som program och häften till borden ,tack presenter mm
Jag tycker att det är modigt,coolt att man vågar göra något annorlunda och sätta sin egen prägel på det som du verkar göra "flower girl". Jag är dock en liten fegis ;)