• flower girl

någon som vill dela tankar...

Har mycket i huvudet till/om mitt bröllop någon som vill byta lite tankar eller bara prata av sig...

• Svar på tråden någon som vill dela tankar...
  • flower girl

vi börja planera ett år innan

• flower girl

jag ska ha en vinröd klänning ska bli kul att se släkten och vännernas reaktion hos dom som inte vet om det och det är dom flesta

• bara jag

Låter jättefint. Hur ser den ut?

• flower girl

smala axelband, rak upptill med små pärlor upptill och snörning i ryggen så den sitter åt, men så går den ut i en lagom stor kjol nertill som också har flikar upp i kjolen med pärlor på och ett ljusare tyg under det är jätte fin

• flower girl

vad ska du ha för känning?

• bara jag

Jag ska ha en axelbandslös Ivoryfärgad med kristaller och sidenband som formas snett åt båda hållen under bysten (i mitten en större kristall). Det ligger ett tunt lager av ett tyll-liknande material på kjolen med kristaller

• paradisfågel

flower girl: Det låter som en jättefin klänning!

bara jag: Jo, vi vet om att vi är ute i god tid, min sambo har tankarna på att göra utlandstjänst ett år och då har vi tänkt ha det mer eller mindre färdigplanerat (men ej bokat) tills dess och så gifter vi isf oss efter utlandstjänsten.. Om allt går som det är tänkt dvs..

• flower girl

ska du ha BH under eller ska du vara utan, letar efter en med bara kupa men det är svårt att hitta ska till stan och titta på en model snart hoppas det är något att ha

• Humlan66

karlar ÄR sånna ;) och inte blir det bättre med åren heller *s*

Bröllop är ju en typist tjejjgrej *L*

• bara jag

Jag känner att jag måste ha bh, då där är inbyggd korsett i klänningen, som gör att bysten försvinner från sidan annars, fast jag har C-kupa. Jag köpte en jättesöt bh på lindex i helgen

Svar på tråden någon som vill dela tankar...