någon som vill dela tankar...
Har mycket i huvudet till/om mitt bröllop någon som vill byta lite tankar eller bara prata av sig...
Har mycket i huvudet till/om mitt bröllop någon som vill byta lite tankar eller bara prata av sig...
Hej
hur har du det i din planering
roligt med flera mitt huvud snurrar det finns bara bröllop i det
samma här vi "gör det till sammans " men det är jag som planerar och ser till att det händer
Vi gifter oss snart 10 maj jag är 28 och min kille är 30
jag är nervös
känner igen mig ville också ha ett enkelt bröllop men jag vill ändå att det ska va på mitt sätt och har fått höra flera gånger att jag verkar ha stora förväntningar...
Lite små saker men det mesta är sånt som ska skrivas som program och häften till borden ,tack presenter mm
vi börja planera ett år innan
jag ska ha en vinröd klänning ska bli kul att se släkten och vännernas reaktion hos dom som inte vet om det och det är dom flesta
smala axelband, rak upptill med små pärlor upptill och snörning i ryggen så den sitter åt, men så går den ut i en lagom stor kjol nertill som också har flikar upp i kjolen med pärlor på och ett ljusare tyg under det är jätte fin
vad ska du ha för känning?
ska du ha BH under eller ska du vara utan, letar efter en med bara kupa men det är svårt att hitta ska till stan och titta på en model snart hoppas det är något att ha