NEJ! Inte igen...
förstår dih helt. kan inte skriva allt här, men i mitt fall så var det både klänningen och bröllopsdatumet som vi blev snuvade på.
förstår dih helt. kan inte skriva allt här, men i mitt fall så var det både klänningen och bröllopsdatumet som vi blev snuvade på.
I mitt fall var det en kompis kompis som inte hade pojkvän ens. Då visade jag min klänning och pratade massa om bröllop, och datum. Sen helt plötsligt så har hon träffat nån, ska gifta sig, bokar helgen innan oss och köper samma klänning som jag. Tydligen så kom hon inte ihåg att jag visat henne den. Blev skitförbannad men tydligen så överreagerade jag.
jo jag bad om ursäkt att hon tog det som att jag "hoppade på henne." Det var inte meningen att göra henne ledsen. Men jag sa att jag är som jag är, planerande in i märgen, men jag behöver inte vara otrevlig för det.
Så sa jag, och jag menar det, sen skiter väl jag i om hon är sur på mig för att jag blev upprörd.
Jag är som jag är, men det tänker jag inte be om ursäkt för. jag bara beklagade att hon kände så.
Lite diplomatiskt utan att skapa osämja. ;)
jag hade skämts. Det tyder ju på lathet och då
lig fantasi...
ja det är mycket mystiskt. Eller så kom hon helt enkelt inte ihåg att det var den. Så kan det också vara. Varför skulle det vara så viktigt för henne egentligen?
Fast å andra sidan, jag hade kommit ihåg...
hahaha! ja det är jag!