• Fröken Figo

Vill du köpa min m2b?

Ja du läste rätt! Jag vill sälja min m2b. Han är bra på alla sätt och vis, han är snygg och charmig och en väldigt bra man helt enkelt. Och han gillar mig och vi vill gifta oss...

Men...

Inte med varann!

Så nu vill jag sälja honom för jag har ändå tränat upp honom att bete sig som en bra man i hemmet. Alltså, man får betala för hans kontaktuppgifter (email, telefonnummer, blogg). Självklart skickar jag en bild innan ni behöver betala. Sen är det bara fritt fram att dejta och sen kanske gifta er?

Han vill verkligen gifta sig... bara inte med mig. Och inte jag heller.

Jag börjar en auktion här och nu. Vem ger 1000 SEK?

• Svar på tråden Vill du köpa min m2b?
  • Troll1

Fröken Figo: Du kan väl inte backa nu?? c t har ju bjudit 2000:- å allt. Kan du behöva till ditt kommande ev bröllop!

• lyckligjävel

jaaaa lura lura lura!

säg att stället ringde och att det blivit en dubbelbokning o de har avhyst er bokning o placerat om er till.... dra till med en gymnastiksal i haparanda? ;)

• c t

Undrar om min make blir glad på mig om jag anger anledningen till skilsmässan är att jag hittat en som stryker mina skjortor och blusar.

• pojomo

haha den var bra den. Trodde för en sekund på detta.

Dottern på 4½ kom å sa -du har en spindel på dig men innan jag hann reagera så kom det-april april

Sen lurade jag sambon att jag hade fått punka på bilen,å det hördes att han fick lite panik eftersom den andra bilen hade punka i morse(på riktigt )

• valkyriana

Jag bjuder 2500
    3000 om han lagar mat

• c t

Ger han fotmassage också så bjuder jag 3200

• Duchess

Jag har inte råd att bjuda över de tidigare buden, men du kanske vill byta?

Min karl är utbildad brandman, är fantastiskt duktig på att laga mat och kan dessutom massera. Enda minuset är att han snarkar.

• c t

Duchess

Jag pröjsar så kan vi dela under förutsättning att din man masserar mina fötter?

• Duchess

Det borde gå bra. Kan din dammsuga? Vi hatar dammsugning här hemma, så det bor dammråttor i hörnen....

c t skrev 2008-04-01 22:21:14 följande:

DuchessJag pröjsar så kan vi dela under förutsättning att din man masserar mina fötter?
  • Troll1
    Duchess skrev 2008-04-01 22:19:30 följande:
    Jag har inte råd att bjuda över de tidigare buden, men du kanske vill byta?Min karl är utbildad brandman, är fantastiskt duktig på att laga mat och kan dessutom massera. Enda minuset är att han snarkar.
    Hmmm, tål att tänka på! Min är musikalisk och en jäkel på att feja. Lagar goda middagar gör han med, fast han snarkar...
    Men en brandman är ju alltid en brandman...
Svar på tråden Vill du köpa min m2b?