• Fröken Figo

Vill du köpa min m2b?

Ja du läste rätt! Jag vill sälja min m2b. Han är bra på alla sätt och vis, han är snygg och charmig och en väldigt bra man helt enkelt. Och han gillar mig och vi vill gifta oss...

Men...

Inte med varann!

Så nu vill jag sälja honom för jag har ändå tränat upp honom att bete sig som en bra man i hemmet. Alltså, man får betala för hans kontaktuppgifter (email, telefonnummer, blogg). Självklart skickar jag en bild innan ni behöver betala. Sen är det bara fritt fram att dejta och sen kanske gifta er?

Han vill verkligen gifta sig... bara inte med mig. Och inte jag heller.

Jag börjar en auktion här och nu. Vem ger 1000 SEK?

• Svar på tråden Vill du köpa min m2b?
  • c t

Dammsuga och moppa är han grym på. Slarvar inte ens utan brukar flytta soffan.
    Däremot erkänner jag att han är dålig på att diska.

• Duchess

Frågan är ju hur man ska värdera kunskaper och talanger vid ev. inbyten.

Musikalisk - helt klart extra bonuspoäng! Duktig med dammsugaren (t o m lyfta soffan!) är lysande!
    Jag vet t ex inte själv om brandmansutbildningen uppväger snarkningen....

• BEGirl

Om han är så bra på att stryka mm så kan han säkert även annat. Jag behöver en som lär upp min m2b i följande sysslor:

- få honom att rensa ut alla hawaiiskjortor ur hans garderob (de är ju fula och tar dessutom plats i damens garderob)

- få honom att uppskatta shopping (med fokus på klädaffärer och pysselbutiker)

- lär honom att prata svenska

Ja, det var ju inte så mkt jag kunde komma på (måste kanske räkna med att ytterligare uppgifter kommer när vi gift oss)

Jag bjuder 5000 kr för detta.

• c t

Det var en mycket bra fråga.
    Jag blev dessutom osäker på om jag vill byta då min man precis böjt sig fram och kysst mig sådär passionerat så det känns som hela världen snurrar. MITT UNDER CHAMPIONS LEAGUE!!

Tror inte ni förstår hur stort det är

• Duchess

Att lära en man uppskatta shopping och prata svenska är överkomligt. Men att få en man att rensa ut hawaiiskjortor... hmm... nej, där tror jag att det är stopp. Det är nästan lika svårt som att få en man att kasta sina gamla slitna/trasiga t-shirts som han har haft sedan han gick högstadiet.

BEGirl skrev 2008-04-01 22:31:06 följande:
    Om han är så bra på att stryka mm så kan han säkert även annat. Jag behöver en som lär upp min m2b i följande sysslor:- få honom att rensa ut alla hawaiiskjortor ur hans garderob (de är ju fula och tar dessutom plats i damens garderob)- få honom att uppskatta shopping (med fokus på klädaffärer och pysselbutiker)- lär honom att prata svenskaJa, det var ju inte så mkt jag kunde komma på (måste kanske räkna med att ytterligare uppgifter kommer när vi gift oss)Jag bjuder 5000 kr för detta.
  • Duchess

Att lära en man uppskatta shopping och prata svenska är överkomligt. Men att få en man att rensa ut hawaiiskjortor... hmm... nej, där tror jag att det är stopp. Det är nästan lika svårt som att få en man att kasta sina gamla slitna/trasiga t-shirts som han har haft sedan han gick högstadiet.

BEGirl skrev 2008-04-01 22:31:06 följande:
    Om han är så bra på att stryka mm så kan han säkert även annat. Jag behöver en som lär upp min m2b i följande sysslor:- få honom att rensa ut alla hawaiiskjortor ur hans garderob (de är ju fula och tar dessutom plats i damens garderob)- få honom att uppskatta shopping (med fokus på klädaffärer och pysselbutiker)- lär honom att prata svenskaJa, det var ju inte så mkt jag kunde komma på (måste kanske räkna med att ytterligare uppgifter kommer när vi gift oss)Jag bjuder 5000 kr för detta.
  • paradisfågel

Min ligger inne i lumpen. Han e en hejare med strykjärnet, snabb med dammsugaren och älskar kramar! (kan tillägga att han mer än gärna följer med o shoppar) Någon som vill lägga ett bud/byta?

• PL080802

Roligt! Själv har jag inte lyckats lura någon idag...

• Fröken Figo

Hm...

Många bra bud här...

Min m2b snarkar inte (därav går priset upp och vi hamnar nu på 4000)

Han pratar helt ok svenska med söööööt brytning,

Han hänger med på shopping (men har en konstig princip att INTE gå in i en affär om man inte köper nåt... så man måste ha "seriösa intentioner" med shoppingen, men det är lugnt!

Han dammsuger, stryker och lagar mat (bara en rätt, men den är god)

däremot skrubbar han inte toan och diskar sällan och långsamt.

Vem bjuder över 4000?

• Kireina

haha!

Jag har en blivande man här som gärna åker till ullared.
    Vad är det värt?
    Dessutom lagar han mat (dock helst inte sås, bortsett från köttfärssås), städar och diskar (betydligt mer noggrant än mig).

Minuset är dock att han är väldigt förtjust i formel 1 och tv-spel och gärna fastnar där.

Tycker förövrigt att det är roligt att plantera om blommor och att hålla dem vid liv.

Jag lurade honom i morse med att det var snö ute igen. Han suckade TUNGT!

• paradisfågel

Vilken typ av brytning är det? Är det rätt brytning ger jag 4002 haha

Ingen som är intresserad av min? Får väl stoppa han i garderoben o ha han som reserv :-P Kan tillägga att om man ber honom snällt så spelar han något fint på sin gitarr (elgitarr men han har spelat några rockballader). Han snarkar inte, och har dala-dialekt (inte riktigt lika grovt som gunde svan dock).. Minuset är att han har ungefär lika mycket kläder som mig och man får ibland be honom två gånger om man vill att han ska göra något (när han sen gör det är han iofs både noggrann och snabb)

Svar på tråden Vill du köpa min m2b?