• JohanoCissi

krossat hjärta!!

Åhhh, din stackare...sitter här nu med gråten i halsen jag oxå.

Jag hoppas verkligen att allt kommer att ordna sig och att den där strulpellen ändrar sig (om du nu vill ha honom tillbaka).

STOR KRAM PÅ DIG!!!

• JohanoCissi

Hur har han tänkt? Antagligen inte alls låter det som. Har du nånstans att ta vägen nu? Är det ett boende som är populärt eller kan man ta tillbaka sin uppsägning? Vet inte alls hur sånt funkar.

• JohanoCissi

Vet inte om jag sulle kunna förlåta en sån sak. Det är ju uppenbart att han har tagit ett väldigt förhastat beslut som han inte har tänkt igenom. Annars hade han ju genomfört detta med dig. Man kan inte bara ändra sig sådär. Antingen har något hänt eller så har han velat från början. Jättetråkigt att det har hänt. Hade det hänt mig hade jag blivit helt förkrossad.

• JohanoCissi

Absolut, det hade sparat många tårar. Jag fattar inte heller någonting, hur man kan göra så mot en älskade. En sak om han hade velat vänta med att gifta sig men att släppa ALLT sådär bara är väldigt märkligt.

• JohanoCissi

om det nu är så att han tyckte att det var förhastat att gifta sig så kan det vara förståeligt, men att fortsätta ihop och kanske bo ihop borde inte vara några problem för hans kompisar. Dem borde ju bara vara glada för hans skull, han kan ju festa ändå hur ung han nu än är.

Svar på tråden krossat hjärta!!