• Jnyli

krossat hjärta!!

HEJ...
    Skriver nu med gråt i halsen.För tre månader sedan friade jag..han sa ja direkt!vi skulle gifta oss i januari.Så vi har planerat lite smått.Om en månad skulle jag flytta in hos honom igen,vi var isär i 1,5 år innan vi hittade tillbaka till varandra.Jag har sagt upp min lägenhet och allt..nu sa han igår att han vill vänta och varken gifta sig eller bo med mig....jag blev helt chockad.Idag har vi prata lite.men jag grät mest..då sa han helt plötsligt att det e slut!...vad ska jag göra???mitt hjärta har gått itu.

• Svar på tråden krossat hjärta!!
  • Jnyli

ja...jag är i chock.Fattar inget.vi har haft det underbart de sista månaderna.Han sa att det gått för fort...visst vi kan skjuta på bröllopet.Men jag ska vara ute ur min lägenhet om en månad..

• Jnyli

tack!jag tyckte med att han kunde sagt något innan...då sa han att jag kände ju inte så innan.Det har kommit nu.

• Jnyli

javisst..kalla fötter tror jag.Saken e att vi bodde ihop tre år innan.Sedan bedrog jag tyvärr honom..och jag har jobbat sååå hårt för att bygga upp det mellan oss igen.Och när han verkar lycklig..så händer det här.fy fan!usch..e sååå ledsen.

• Jnyli

vet inte..jag tror verkligen att han älskar mig så som han sagt...det syns...det känns ju..tror kanske han är rädd att jag ska svika igen.Men..ändå..som sagt han kan ju inte bara ändra känslor sådär..förra veckan frågade jag om jag skulle flytta in första maj eller juni..då sa han att jag redan fick flytta ikväll om jag ville..hmmm

• Jnyli

tack! vad ni e gulliga!...känns som hela min värld bara rasat

• Jnyli

pratade ju med honom idag..öga mot öga..och han bara nej,jag vill inte,jag kan inte,vet inte varför själv ens,,,......sen när han brusade upp och blev arg sa han att det e slut...men tio gånger till sen.Ge mig styrka att varken ringa eller messa honom1

• Jnyli

ja..tack..suck..jag gör ju allt för honom.Han är ju DEN...mitt livs kärlek...

• Jnyli

vet inte heller...får se..väntar en vecka förs..och ser om han tänkt efter ordentligt verkligen..verkar ju inte så.Men han har ju sårat mig oerhört...det ska till en bra ursäkt om jag ska förlåte det här.

• Jnyli

man börjar ju undra..frågat..men han e inte sån,,han sa att det skulle han aldrig kunna göra

• Jnyli

ja...det känns som allt man trott på bara försvunnit..jag som var så glad att vi hittat tillbaka till varandrra...hoppas ingen behöver uppleva det här...man kan ju säga direkt om man velar tycker man ju

• Jnyli

han är 32...så han är knappast för ung...vi bodde tillsammans tre år innan..sen hade båda han och jag en annan emellan..men ingen av oss var lyckliga utan varandra. .nu har vi ju bara varit tillsammans ett halvår..så visst kan man förstå om han tyckte det gick fort..men ändå..bryta helt?

• Jnyli

tack..jo..han tyckte väl att jag bara skulle säga javisst jag ringer min hyresvärd nu och frågar om jag får bo kvar tills du har bestämt dig...det e inte första gången han velat..innan han gav mig en ny chans ångrade han sig..och bestämde sig fram och tillbaka.men det var ju för att han var rädd att bli sårad igen,,,nu då?

Svar på tråden krossat hjärta!!