Inlägg från: ljuva maj |Visa alla inlägg
  • ljuva maj

maj

Även här 3:e maj.
    Börjar bli riktigt nervös... Det är nog alla detaljer som börjar gå mig på nerverna, fast lite kul är det allt =). Får dock svår ångest när folk påpekar att det bara är en månad kvar. Känner mig stressad och tänker på bröllop och bröllopstorget 24 h om dygnet. Tror kanske det är bra att bröllopet inte är så långt borta, tror inte att m2b orkar med mig mycket längre till ;). Tjatar om blommor, frisyrer, bordsdekorationer, klänningar non stop. Tur att vi åker på bröllopsresa dagen efter, så man får ta igen sig lite.
    Kvar att fixa:
    - Prata med präst (nästa vecka)
    - Proväta maten (nästa vecka)
    - Handla dryck (ska till Tyskland imorgon)
    - Bordsplacering (i bilen på väg till Tyskland)
    - Gästpresentation (även denna i bilen på väg till Tyskland)
    - Ordna med transport till Arlanda på kvällen (hade en taxilimmo beställd, men de avbokade alldeles nyss.)
    m.m, m.m, m.m

Själva då? Hur mycket har ni kvar?

• ljuva maj

Jag tycker det känns som att ju mer man prickar av från listan desto mer kommer det till... Fattar inte detta fenomen!
    Den här veckan har gått ut på att mucka med leverantörer. Fel färg på tärnklänningarna, HÖJT pris på tärnklänningar trots felet, avbokad limmo i sista stund. Det känns som jag har härjat och bråkat med alla de senaste dagarna =). En riktig bridzilla!!! Blir bara så sur. Här lägger man ut rätt stora pengar på att allt ska bli perfekt och då ska det fanimig bli det också *väntar mig stående ovationer efter uttalandet ;)*

Svar på tråden maj