Inlägg från: tobiasochlinda |Visa alla inlägg
  • tobiasochlinda

maj

alla ni som gifter er i maj! hur går det för er? nervösa? själv gifter jag mig 3 maj och börjar få smått panik eller nåt! :) men jag är nyfiken så låt höra!

• Svar på tråden maj
  • tobiasochlinda

ja det är mycket kvar.... men mycket är gjort också.. det som är kvar är ring! men vi ska titta idag och sen har jag inte hittat några underkläder än, eftersom att vi ska ha festen hemma så måste hela gården städas! så det är en hel del kvar. men det löser sig. vi ska träffa prästen den 10 e. vi har heller ingen transport från kyrkan än! vi är lite oeniga och inget känns helt rätt så.. det är kvar. har ni utsatts för nån möhippa eller så än?

• tobiasochlinda

har ni utsatts för svensexa/möhippa än? jag har inte råkat ut för det än, men jag vet när det är dags för min sambo.... :)

• tobiasochlinda

nä det tror jag inte, jag vet bara när det är inte vad eller nåntig annat. och han tror stenhårt på "lögnen"

• tobiasochlinda

igår blev jag kidnappad! jag hade inte alls väntat mig det! det blev line dance spela in en skiva och lite på stan grejer som jag ändock löste ganska bra tacos till middag och sen ut på kvällen. jätte trevligt hade vi! skönt att det är över!
    /linda

• tobiasochlinda

idag ska jag prova om klänningen. ska också köpa hår till hårförlängningen! jag tänkt göra den nästa fredag. tror det blir lagom 2 v innan bröllopet.

Svar på tråden maj