• Mikabella

-5 kg

Här är en till. Mitt magfett vill INTE ge sig hädan! Får väl öka motionen, situpsen, rygglyften, tyngre vikter nrunt handleder när jag promenerar+stavar och mindre mat! Pulver hjälper inte ett dugg på mig. Synd hade varit trevligt med en genväg

Hvidbrud skrev 2008-06-11 17:58:09 följande:
    Här är en som kämpar och kämpar!
  • Mikabella

Det tror jag på! socker är roten till allt ont! Är duktig o äter inget godis, magen tål det inte, men det finns ju socker i precis allting nu för tiden!! galet svårt att undvika det. Ingen läsk, ingen saft och kakor går bort!

Hvidbrud skrev 2008-06-12 13:01:00 följande:
    Mikabella: har hört ånstans att det är socker som sätter sig på mage. Vet inte om det är en skröna? Sommargrönt: Du äter väl inte för lite med allt det du tränar, kroppen kan ju ställa in sig på svält då. Och stirra dig inte blind på vågen. Nu måste du väl börja se att du har blivit fastare i formerna!
  • Mikabella

Jippi!! Heja dig Sommargrönt! vad skönt. Jag är oxå väldigt nöjd idag! Vågen pekade neråt! Inte mycket, men iaf 0,5kg Idag öppnar en sushibar i lokalen jämte min butik! Det kan ju inte vara så farlig mat?! Borde väl kunna fira med en 4-bitar till lunch?

• Mikabella

Ja jag tänkte faktiskt samma tanke!! Haha! Härligt syster Kram på dig o hoppas att du får en riktigt bra helg! Sushi here I come!

• Mikabella

Tack! Det är såååå skönt! Hur går det själv?

Hvidbrud skrev 2008-06-13 10:38:38 följande:
    Grattis tjejer! Äntligen!
  • Mikabella

Grattis Hvidbrud! Ja man får väl ta sig till sömmerskan snart...har snörliv i min klänning oxå, så jag behöver inte ändra den. Ska bara läggas upp och göras ett "fäste" för släpet.

För mig går det såååå segt...Jag kan väga 0,5 kg mndre ena dagen o pluss1 dagen efetr. Blir tokig. Inte blir det mindre på måttbandet heller. Springer, går, ätter sunt och skippar verkligen onödigheter. Känn som om min kropp bara ahr gett sig tusan på att väga 57kg. Grrr...motivationen håller verkligen på att sina nu. Buhu...

• Mikabella

Haha känns som att det bara är vi 3 kvar jag är med på en annan tråd oxå... den heter "För alla som vill gå ner i vikt"..typ..

Går inge bra för mig med vikten. Har tagit mig ikragen o faktiskt börjat jogga! Skönt när man börjar känna en längtan efter att springa och gå. Jag har satt kravet på mig själv att komma upp i MINST 10000 steg per dag, men målet är 15000. Svårt! Tar mycket tid. Ush..kanske man skulle gå ner till halvtid för att gå ner i vikt?

• Mikabella

25 min powerwalk på lunchen! Det ni!!

• Mikabella

Det tar såå mycket tid! Åhh...Kanske skulle köra a´la Hollywood tekniken och "karva" bort lite fett hos doktorn Nä äckligt...Men effektivt! Klart det får ta tid. Jag jobbar så mycket bara och har väl inte den bästa energin kvar när jag kommer hem. Har butik och står upp 8 timmar per dag...Soffan är ju liksom sååå skön när man kommer hem. Försöker gå till jobbet 3 dagar i veckan. Cyklar de andra+ joggar. Vill upp i 15000 steg per dag, men det är svårt ibland...eller mest hela tiden faktiskt. Grrr skulle vilja lägga till 2-3 timmar på varje dag...Upp kl 7 och i säng efter 00 ofta...Tiden räcker inte riktigt...

• Mikabella

Åhhh jag oxå...är idag söndag forfarnade lite bakis... Slarvigt värre...Men kul var det!

Var iaf uppe på midsommar aftonm och gick 12000 steg...alltid lite plåster på såren...

Idag 30 min inna frukost..Pust...ska man behöva ut en runda till nu kansek? Min våg är som vanligt totalt värdelös!!! Börjar bli väldigt stressad...Ska på bröllop på lördag och mitt tajta lilla guldglittrande Chanelfodral känns lite tajt...Ush!! Panik! Vill ner 5 kg på en vecka...Åhhh mint 3 iaf!! HJÄLP! Vad ska jag ta mig till? Tips.

Hvidbrud skrev 2008-06-21 18:49:01 följande:
    Hur har det gått för er i modsommarhelgen?Jag har slukat 10dagars energi förbruk i form av snaps igår... Idag mår jag lite pecka och har lust att slänga i mig en flottig hamburgare med massa dressing...Men, hittade en våg igår och har gått ner 9kg sen i julas! Gick en lång promenad i sol och blåst på näset vid stranden med brorsönerna. Vackert och härligt. Öm i armarn after att ha lyft lekt och burit runt på ungarna hela tiden!! *hjärtat är uppfyllt av kärlek*
Svar på tråden -5 kg