• Joji

Sex, celluliter och förlovning....

Hammerman1 skrev 2008-04-04 20:15:52 följande:
    Jag skulle kunna göra ett långt utlägg, eller ett kort utlägg. Jag nöjer mig med det kortare eftersom det känns mest slagkraftigt: 1) Vill han ha sex med dig?2) Får han upp den? 3) Om ja på 1) och 2) så tycker han att du är fin nog. 4) Jag ville bara ha en paragraf till. 5) Se 4)
    Måste bara göra ett litet tillägg till paragraf nummer 2 - stånd KAN ju faktiskt utebli, av andra orsaker än att killen inte tänder på tjejen. Både fysiska och psykiska orsaker, som inte har något med kärleken eller "tändheten" gentemot tjejen att göra.

Bäst att klarlägga detta tyckte jag!
  • Joji
    Joji skrev 2008-04-06 10:47:14 följande:
    Måste bara göra ett litet tillägg till paragraf nummer 2 - stånd KAN ju faktiskt utebli, av andra orsaker än att killen inte tänder på tjejen. Både fysiska och psykiska orsaker, som inte har något med kärleken eller "tändheten" gentemot tjejen att göra.Bäst att klarlägga detta tyckte jag!
    Jag menar alltså, att en kille KAN ju tycka att en tjej är vääärldens finaste, och ändå inte få upp den. Tjejen tolkar det då inte sällan som att: jaha, han tycker inte att jag är fin. MEN, det behöver inte ha något med det att göra...

TS - om din kille säger att han älskar din rumpa, försök ta in detta inom dig. Kämpa emot tankarna som säger att det inte är så, att han säkert skulle tycka att den var ful om han fick se den i närbild. Jag kan nästan lova dig att han har sett den i närbild, och han älskar den ändå. Våga lita på vad han säger. Tillåt inte dessa tankar sabba för dig!!!! Skickar dig styrka.
Svar på tråden Sex, celluliter och förlovning....