gottelina skrev 2008-04-04 22:40:20 följande:
Hej! Vill berätta om en möhippa jag var med och ordnade för två år sen. Vi började med att lura bruden att killarna skulle ta brudgummen det utsatta datumet(killarna gjorde likadant fast omvänt) sen fixade vi barnvakt. Det första bruden fick göra var fota till en almanacka (ej naket) där hon fick klä sig i olika grejer som passade just den månaden. Efter det blev det champagne och jordgubbar. Efter det blev det en linedance-lektion för hela gänget. Detta visade vi sedan upp på kvällen under en festival. Vi tyckte att bruden skulle testa något hon aldrig kommit på själv. Det blev lazerdome. Finns inte ens i brudens ordförråd men blev jätteuppskattat. På kvällen grillade vi innan vi gjorde stan. Just det, bruden fick gå en liten tipsrunda också med frågor om brudgummen. Detta blev varken för dyrt eller förnedrande för någon och bruden var jättetacksam.Jag hoppas själv på en liknande behandling. Jag tycker allt annat är dålig respekt.
Låter som ngt som jag skulle kunna ställa upp på...
Riktigt skoj, skulle vilja spela lazerdome....aldrig gjort, men verkar skoj..skulle kunna tänka mig paintball oxå..=)...