• RosaPärlan

Spex? Nej Tack!

Hur vill ni ha er möhippa om ni nu vill ha någon? Hur många är det som tycker det är roligt att bli utklädd i blöja, gymnastikdräkt med en toaborste i handen??? Inte jag iaf!! Tycker det är en fruktansvärd förnedrande tillställning för att någon ska gifta sig.
    Som tur är är mina kvinnliga gäster av samma tycke! Vi håller hellre på en möhippa med en trevlig kväll med god middag, koppla av på ett spa eller något annat trevligt som man kan minnas med njutning.
    Jag vet att möhippan ses som det "sista" du-gör-innan-du-binder-dig-sak....men måste man bli utskämd på de viset?
    Någon som håller med mig?
    Jag var på ett bröllop för en massa år sen där dom hade haft rejäla både möhippa o svensexa. Där satt man på middagen och det skickades runt ett fotoalbum från detta. Då har dom alltså fyllat brudgummen så totalt att han inte visste vad han gjorde, dragit ner byxorna på honom, mitt på allmän plats, och tagit foto på detta!!! Och den bilden är med i fotoalbumet dom skickade runt! Äh fy tusan vad räligt!! Hur kan man vara så taskig??
    Usch å fy för traditionella möhippor/svensexor!

• Svar på tråden Spex? Nej Tack!
  • RosaPärlan

Ja allt ni säger här håller jag fullständigt med om!!
    Jag hoppas givetvis på någon form av aktivitet, inte bara ligga o slappa kanske....men som tur är så har man ingen aning om något så vad det än blir så blir det en överaskning....

Svar på tråden Spex? Nej Tack!