Inlägg från: Marsaphir Marlean |Visa alla inlägg
  • Marsaphir Marlean

Vigsel på Arlanda - erfarenheter?

En nära släkting gifte sig där. Helt klart värsta bröllopslokal jag varit med om. Prästen kunde inte hantera stereon, inte heller fick brudparet kyssas... Man satt och SKRATTADE i stolarna mest för att allt blev så fel... inte den reaktionen man vill ha, kanske?

• Marsaphir Marlean

Det var jättegod mat däremot på sky city. Den var helt okej! Men som sagt, vill ni ta två steg för att vara framme vid altaret, sedan kasta på er en ryggsäck för att springa iväg till ett väntande flyg efter maten är definitivt Arlanda för er! Men som sagt... då får man ju ha låga förväntningar också...

• Marsaphir Marlean

Bilden på Carolina & Carl är den enda jag känner igen bakgrunden till. Lokalen är som sagt PYTTELITEN! Kolla in den först men vi var ett litet sällskap och ändå fyllde vi upp 2 av 3 rader stolar och som sagt ifrån dörren och fram till altaret kanske det var 2 meter eller så.

• Marsaphir Marlean

Restaurangerna på Arlanda är ju ändå bara restauranger så de borde väl ta de bokningar som kommer in i tid. Täby lät enormt bra i mina öron, huvudsaken är väl att ni hinner med flyget?

Svar på tråden Vigsel på Arlanda - erfarenheter?