ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2
Jag prövade bröllopsklänningen, igen, i söndags och konstaterade att den faktiskt passar.
Jag prövade bröllopsklänningen, igen, i söndags och konstaterade att den faktiskt passar.
Det är lite tokigt när trådstarten uppdateras hela tiden.. det blir en så himla lång tråd.. bättre vi tar med glömde och nya vid nästa trådstart.
Vill se bilder!! Härligt att du är nöjd!
Det skulle vara jättekul, men jag hinner inte med.. är tom orolig att mina vänner ska pricka in möhippan när jag verkligen inte har tid..
Almanackan är full fram tills det att vi gifter oss.
Våran budget från början var på 20.000:- nu när jag lagt in allt på bt så blir det ca 40.000:- Av de har vi redan betalt 10.000:- Vi får 24.000:- tillbaka på skatten, så för våran del känns det väldigt lugnt.
Jag ska också ta min blivandes efternamn.
Natten innan sover vi hemma, sen sover vi troligtvis på Berhn. Men har fått ett himla bra pris på en svit på Elite.. får se hur vi gör.
Shit vad spännande! Hur gick det? Jag börjar bli nervös och vi har 3 månader kvar..
E hjärta A skrev 2008-04-15 10:57:12 följande:
Vi har inte heller valt musik till vigselakten.. orkar inte tänka på det.. inte på psalmerna heller. *suckar*
Vi kommer köpa vanliga tårtor och sätta sidenband runt. Blir kanske 1000:- ca 18:-/pers alltså.