ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2
Vi ska nog ha dem på fat, till oss tar vi den minsta storleken, kan det vara en 6 bitars och sen köpper vi några stoooora tårtor. De är så maffiga och fina.
Vi ska nog ha dem på fat, till oss tar vi den minsta storleken, kan det vara en 6 bitars och sen köpper vi några stoooora tårtor. De är så maffiga och fina.
William är ju också gott men då är det med päron och vanlig choklad på. Supergod, men inte lika fin som den med vit choklad.
Vi kommer sätta sidenbandet på tårtan.. så får vi ta bort det sen när vi ska skära tårtan.
Hår & Nagelbandet o örebro, en jättetrevlig och gullig tjej som gör naglar där.
Nej, jag har nite gjort det, men jag har sett många som gjort sina naglar hos henne och alla har haft superfina!
Själv ska jag faktiskt ha lösnaglar, jag har superfula naglar i vanliga fall så det räcker inte med sånna man kan göra på salong.
Prästen ringde idag. Vi ska träffa honom två veckor innan vigseln. Blir nog jättebra!
Jo jag antar att det blir repetion då.. vi kommer åka både till kyrkan och till amfiteatern. Vi kommer ha ett band som spelar + cd spelare. Blir det kyrkan kommer vi använda oss av kantorn.
Vi kommer ta ifrån odensbacken. Vi ska ha helt släta, mycket enkla men ack så goda wilmatårtor.
650kr, 50 personer.
Åh, shit.. vad gör man.. ber en kompis kör i vilken bil som helst.. beställ en taxi eller nåt.