ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2
Som sagt, GRATTIS!!! Vi var på ett bröllop i går då bästa vännen gifte sig,. Vädret var mindre trevligt men det blev en trevlig dag och paret otroligt lyckliga!! Regn betyder ju dessutom att det blir ett lyckligt äktenskap
Som sagt, GRATTIS!!! Vi var på ett bröllop i går då bästa vännen gifte sig,. Vädret var mindre trevligt men det blev en trevlig dag och paret otroligt lyckliga!! Regn betyder ju dessutom att det blir ett lyckligt äktenskap
Idag är det 80 dagar till vårt bröllop, tiden går så FORT och det är dessutom bara npgra veckor kvar tills min flräldraledighet är slut och jag börjar arbeta igen..
Tråkigt att det känns så men allt brukar lösa sig på ett eller annat sätt. Vi kanske borde vara stressade men än har jag inte känns av stressen men det kommer nog säkert när jag börjar jobba, då kanske jag börjar förstå vad nmi pratar om vad beträffar stress Jag har ju haft det rätt lyxigt nu när jag varit hemma med min supersnälla son!
Oj, då måste allt kännas väldigt nära! Här sitter jag och tycker att 79 dagar är nära
Ikväll ska vi på bröllopskonsert och vi hoppas att vi får några nya roliga idéer! Vi har ju egentligen förslag på det mesta men det vore kul med något nytt och annorlunda eller snarare "gammalt" för dem skulle spela äldre bröllopsmusik som var vanlig långt tillbaks i tiden!
Bröllopskonserten ikväll gav ännu fler idéer på utgångsmusik så nu måste vi lyssna genom de nya en gång till Efteråt pratade vi med kantorn och gav henne noterna på ett av de instrumentala pianostycken vi ska ha och när hon spelade genom det blev jag sååå lycklig, kanonfint och vackert (men hemligt för tillfället för vi vill att det ska bli en överraskning för gästerna)! Kyrkan kändes helrätt, ser så fram emot vårt bröllop. Idag blev det än mer uppenbart att vi verkligen ska gifta oss, SNART!!
Atelje Wasa vet jag gör det men det finns säkert någon mer om du ringer runt! Lycka till Eller jo, Vá fint foto tror jag också tar bilder för secret box!
Nope, ingen aning men ringoch kolla. Inte kollat om dem har priserna på hemsidan.
Men vad spännande!! Förstår att det börjar bli pirrigt och har du dessutom inte blivit hippad än förstår jag det ännu mer
Vi väntar med späånning på bilder och hur det gick när allt lagt sig efter bröllopet! Lycka till!!
Fru Hennerdal skrev 2008-05-26 14:36:09 följande:
...och ge och alla bra tips och råd du bara kan!!